אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מדוע כדאי להזמין עיתון לאירועים?

כאשר מתכננים אירוע, לא משנה אם מדובר באירוע עסקי, חתונה, בר/בת מצווה או חגיגות יום נישואין, רוצים שהאירוע יהיה מיוחד, בלתי נשכח עבורכם ועבור האורחים, שיהיה שונה מכל האירועים שהייתם בהם, איך עושים זאת? בעזרת גימיקים לאירועים ואטרקציות מפתיעות, כמו עיתון לאירועים.

מה זה עיתון לאירועים?

עיתון לאירועים הוא בעצם עיתון אמיתי, שכל התוכן שלו קשור לבעלי השמחה, המשפחה והחברים. הוא מודפס ומחולק באירוע עצמו, כמעין גימיק מגניב ויוצא דופן. בעיתון ישנן תמונות של החוגגים, סיפורים מצחיקים מהעבר, סיפורים של חברים, משפחה וכדומה. העיתון מעוצב בדרכים מגוונות ונראה בדיוק כמו עיתון אמיתי, רק שכל כולו עוסק בכם! כותבים אותו בצורה הומוריסטית ומהנה כך שהוא הופך למזכרת בלתי רגילה של האירוע ותמיד מעלה חיוך.

כיצד הזמנת עיתון לאירוע ישדרג אותו?

כל גימיק לאירוע משדרג את האירוע, מאירוע בנאלי ושגרתי לאירוע יוצא דופן, אך עיתון לאירוע הוא בהחלט אחד מהגימיקים המפתיעים והלא שגרתיים. האורחים יישארו פעורי פה שיראו את ההשקעה שבעיתון, את התמונות היפות, הסיפורים המצחיקים ועוד. הוא משדרג את האירוע גם במהלכו, כיוון שאנשים קוראים, מחליפים חוויות וצוחקים וגם לאחריו, כיוון שאין מזכרת טובה יותר מעיתון לאירוע שיעלה חיוך כל פעם שנדפדף בו. לדוגמא, אם מדובר על גימיק לחתונה, הרי שעיתון לאירוע הוא מתאים ביותר, על השער יופיעו כמובן החתן והכלה, יהיו תמונות מצחיקות שלהם מהעבר, סיפורים כיצד הכירו, סיפורים של חברים ובני משפחה ועוד.

כיצד ניתן לעשות זאת?

ישנן חברות המתמחות באטרקציות וגימיקים לאירועים, לדוגמא חברת גיל אשכנזי, המתמחה בהכנת עיתונים לאירועים, בעיצובים שונים ומיוחדים. התהליך הוא פשוט, פונים לחברה כזו, כותבי התוכן של העיתון ישאלו הרבה שאלות, יעשו תחקיר קטן על בעלי השמחה, המשפחה, החברים, סיפורים מצחיקים ועוד, וכמובן יש צורך בשליחת תמונות. השלב הבא הוא קבלת העיתון המוכן והחלוקה שלו באירוע.

ניתן לראות כי עיתון לאירוע הוא בהחלט יוצא דופן בהשוואה לשאר הגימיקים. הוא מגניב, מעורר פליאה, כיף לקרוא אותו ומהווה מזכרת בלתי נשכחת. לכן, כאשר מדובר על גימיקים לאירועים, עיתון לאירועים בהחלט מתאים לכולם!

 

 


אודות מחבר המאמר

גיא דינאי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.