אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הלוואה – לקנות היום, לשלם מחר.

 

נטילת הלוואה הינה אחת הדרכים המקובלות לבצע אחת מהפעולות הבאות: הראשונה – רכישת דבר מה שכבר מזמן רוצים לרכוש אותו, אבל בלא נטילת הלוואה לעולם לא יתאפשר הדבר או שיעבור זמן רב בטרם תבוצע הרכישה. ניתן לקבל הלוואה בתנאים נוחים למדי, שתאפשר בקלות את הגשמת החלום.

 

המטרה השנייה האפשרית – הלוואה לרכישת פריט נחוץ אשר לא ניתן לדחות אל הרכישה שלו עד שיצטברו חסכונות. המדובר בעיקר בפריטים כמו מכונת כביסה, מקרר, או רכב אצל רוב האנשים, ומכשירים נוספים כגון רכישת טלוויזיה, מייבש כביסה, מדיח כלים ומזגן, שאצל חלק מהאנשים נחשבים גם הם מכשירים חשובים לא פחות. מטרה נוספת אפשרית הינה הלוואה לבילוי חופשה בארץ או בחו'ל. חופשה כזאת איננה נכללת, בדרך כלל, בתקציב הרגיל של רוב המשפחות.

 

ישנו סוג נוסף של הלוואה, המיועדות בדרך כלל לעצמאיים. הלוואות לעצמאיים ניתנות בדרך כלל למטרות עסקיות שונות ופחות למטרות אישיות, ומסייעת לבעלי עסקים לצלוח תקופות קשות. להלן רשימה אפשרית של מטרות להלוואה עסקית:

 הלוואה להרחבת העסק: לעיתים עסק מגיע למצב שהוא מיצה את ההכנסות האפשריות בגודל ובמבנה הקיימים, אבל על מנת להרחיב את העסק נדרש מימון. הלוואות לעצמאיים מספקות את המימון הזה בתנאים נוחים.

 הלוואה למטרת ביצוע שיפוצים / שיפורים: עסקים רבים פועלים לפי תקני ISO למיניהם. התאמת העסק לתקנים, או במילים אחרות בקשת רישיון לעסק, הוא תהליך רציני ומקיף הדורש גם הוא מימון לא קטן.

 שיפור מערך השיווק: הכוונה להכנסת תוכנות חדשות, קניית רכבים, שכירת אנשי שיווק. כל אלה דורשים מימון. הלוואות לעצמאיים נועדו בדיוק למטרות הללו.

 

היכן ניתן לקבל הלוואה בתנאים נוחים?

ישנם מוסדות, הן בנקאיים והן חוץ בנקאיים, המציעים הלוואות לעצמאיים ולשכירים כאחד. כולם נותנים שירות מעולה ומציעים גם תנאי אשראי לא רעים. בטרם תיגשו לבקש הלוואה, מומלץ לערוך סקר שוק קצר בין הבנקים והחברות המציעות הלוואות לשם קבלת ההחלטה הנבונה, המשתלמת, והמתאימה ביותר לצורכיכם. נוחות- במקרה זה- היא עניין סובייקטיבי.

 


אודות מחבר המאמר

http://www.rocky-sport.com/

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.