אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שוק הרכב נחלש- טויוטה מובילה

 

חודש אפריל הוליד שינויים משמעותיים בשוק הרכב הישראלי עם ירידה משמעותית בהיקף המכירות של כלל יצרניות וסוכנויות הרכב המשווקים בישראל. סוכנות טויוטה בישראל מדווחת כי טויוטה אכן מדובר בירידה של ממש בהיקף מכירות הרכבים החדשים בישראל אך זוהי מגמה ממנה סובל כלל השוק ודווקא טויוטה מוצאת עצמה מובילה ומתקדמת תוך היחלשות השוק.

בטיחות מעל לכל נראה כי יתרונות רבים קיימים בדגמי הרכב של טויוטה ומביאים אותה להתקדמות בשוק הרכב הישראלי. בין היתרונות הרבים של טויוטה ניתן לצפות ברמת הבטיחות הגבוהה של רכבי טויוטה המשלבת טכנולוגיות ומרכב חזק במיוחד. מגוון טכנולוגיות עומדות לרשות נהגי הרכבים של טויוטה לרבות מערכת למניעת החלקות, מניעת נעילת גלגלים, תיקון טעויות אנוש ומערכות טכנולוגיות נוספות המוגדרות כמצילות חיים. נוסף על כך מרכב הרכב החזק העשוי פלדה ומתכות חזקות מקנה לרכב עמידות יתרה.

"רכבים ירוקים" סוכנות טויוטה בישראל מציעה מגוון רחב של דגמי רכב "ירוקים" המציעים זיהום אוויר מופחת, צריכת דלק נמוכה ושמירה על ביצועים גבוהים. ניתן לפגוש במגוון רחב של דגמי טויוטה שונים המשווקים על ידי סוכנות טויוטה בישראל המשלבים מנוע חשמלי ומנוע בנזין המשולבים יחדיו לצריכה מינימלית של דלק ובכך לזיהום אוויר מופחת תוך שמירה על ביצועים גבוהים אותם מפיקים מנועי החשמל והבנזין העובדים בשילוב מושלם זה עם זה.

חווית נהיגה מתקדמת רכבי טויוטה השונים המשווקים בישראל על ידי סוכנות טויוטה מציעים לנהג הישראלי חווית נהיגה מתקדמת כמותה לא נראתה בדגמי רכב מסביב לעולם. כסאות מרופדים וטכנולוגיית כיוון מושלמת לישיבה הנוחה והבטוחה ביותר, כפתורי שליטה ובקרה בהגה ובמרכז הרכב מציעים שליטה על כלל ממשקי הרכב השונים בנוחות תוך שמירה על ריכוז בנהיגה.

כל אלו ועוד מתווספים לביצועים גבוהים במיוחד, נסיעה שקטה וחלקה במיוחד, בולמים ומתלים מתקדמים וטכנולוגיות רבות נוספות המציעים יחדיו חווית נהיגה מעולם אחר.

סוכנות טויוטה בישראל ערוכה זה שנים להיחלשות שוק הרכב הישראלי עם מגוון רחב של דגמי רכב שונים ומתקדמים המוצעים למכירה בישראל. הטכנולוגיה המתקדמת, נוחות הנסיעה, רמת הבטיחות ואלמנטים רבים נוספים משפיעים על הצרכן הישראלי המעדיף לרכוש רכב טויוטה על פני יצרניות רכב אחרות בישראל. בשוק הישראלי זה כבר ידוע כי התמורה לכספנו סוכנות טויוטה היא הגבוהה בישראל ולא לחינם הפכה טויוטה לחברה מובילה בישראל דווקא בימים של היחלשות שוק הרכב בישראל.


אודות מחבר המאמר

טקטיקום - כתיבת תוכן

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.