אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תיק תק....תיקי עגלה והחתלה לתינוק

תיק החתלה

 

קיימים תיקי החתלה במגוון וריאציות, ישנם תיקי החתלה המגיעים בצורה של תיקים קטנים ומעודנים, המשמשים להחתלת התינוק בלבד, ללא אלמנטים רבים נוספים. תיק זה ניתן להכנסה אל תוך תיקה של האימא, מאחר והינו קומפקטי וקטן בעת הצורך להוציאו בנוחות מהתיק, בנוסף לחיתול בד ולהשכיב עליו את התינוק לצורך החלפת החיתול.

 

מחיר: תיקי החתלה כאלה, קיימים במגוון רשתות ומותגים ויכולים לנוע בין מחיר של כמה עשרות שקלים לכמה מאות שקלים.

 

נוחות ויעילות: תיק זה יכול לשמש פתרון נוח להורים, שכבר יש ברשותם תיק עגלה וברצונם להוסיף לו את הפריט הזה בלבד.

תיק זה בדרך כלל קטן מאוד ובעל תאים קטנים המאפשרים הכנסת פרטים בודדים וקטנים ומותאם בעיקר לטיול קצר ליד הבית, וכתוספת לתיק עגלה קיים.

 

תיקי עגלה

 

תיק העגלה, כולל בתוכו תאים מרווחים יותר מתיק ההחתלה, ומותאמם גם לטיולים בקרבת הבית וגם לטיולים ארוכים יותר. ישנם תיקים קטנים ותיקים גדולים יותר לבקשת הלקוח. ומותאמים לצורכי כל הורה. תיקי עגלה. מעוצבים בסגנונות שונים. ישנם כאלה הניתנים להצמדה לעגלה וכאלה הניתנים לנשיאה על הכתפיים.

 

מחיר: תיקים כאלה מתחילים במחיר של כ 200 שקלים ויכולים להגיע ל1,000 ש"ח ואף יותר. הכול בהתאם  לגודל התיק, הואריאציות שלו והמותג.

 

נוחות: לתיק זה, יש מספר רב יותר של תאים מאשר בתיק ההחתלה ומאפשר סדר וארגון בתוך התיק, ע"י חלוקת התאים הקיימת בו בדרך כלל. בתיקי עגלה רבים, ישנו גם משטח החתלה המוצמד לתיק וניתן לפירוק והוצאה, לצורך החלפת חיתול לתינוק.

בתיקי עגלה רבים משטח ההחתלה ניתן להוצאה ונשיאה כתיק בפני עצמו בעת הצורך ישנם בתיקי החתלה מסוימים, המשולבים בתוך תיק העגלה, קיים מקום גם לפריטים קטנים נוספים לצורך יציאה קצרה מהבית ואחסנה של חיתול או שניים, חיתול בד, צעצוע התפתחות קטן ומפתחות.

 

תיק מנשא

 

ישנם מנשאים המשולבים עם תיקים לתוכם אפשר להכניס את התינוק עם אביזרים נוספים

 

 

מחיר: תיקים אלה נעים בין כמה מאות ועשויים להגיע לאלף שקלים בהתאם לגודל ולמותג.

נוחות:  אין לכם צורך לקחת עגלה, מותאם במיוחד לטיולים רגליים עם ההורה, קיימים תאים לצורך הכנסת פריטים הדרושים לאם וגם לתינוק. עם זאת, רוב תיקי המנשא אינם מכילים מקום רב ולכן אין בהם מקום בדרך כלל ליותר מיד פריטים.

 

לסיכום, לפני קניית התיק, חשוב מאוד לבדוק את המטרה שלכם לצורך קניית התיק ואת התקציב. חשוב מאוד לערוך סקר שוק והשוואת מחירים, ישנם הוזלות ומבצעים מיוחדים מעת לעת ואין כל צורך לרוץ ולקנות תיק עגלה או החתלה בהזדמנות הראשונה, אך גם לא להתמהמה עד לרגע הלידה עצמו.


אודות מחבר המאמר

סודות - כל מה שישלדים צריכים - מדבקות קיר, בגדי ילדים ועוד הפתעות מרגשות

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.