אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

משימה בלתי אפשרי? איך למצוא מתנות לגבר ומתנות לאישה

 

זה תמיד מסובך למצוא מתנה בעבור האנשים שאנו אוהבים. זה או שאנו משקיעים בה יתר על המידה, וגורמים להם להרגיש לא בטוחים לגבי המתנה שהם מתכוונים להעניק לנו, או שאנחנו משקיעים פחות מן המצופה ומעניקים לחבר או לחברה שלנו מתנה שבקושי הושקעה בה מחשבה. זה קורה בייחוד בזמנים שבהם אין לנו שמץ של רעיון מה לתת להם. היא לא הזכירה שהיא רוצה שמלה או זוג נעליים ספציפיים,כמו כן עריכת קניות של בגדים בעבורה היא משימה בלתי אפשרית בפני עצמה. לו כבר יש את משחקי הווידיאו העדכניים ביותר של העונה ולהשיג לו זוג נעלי ספורט נוספים זו משימה שפשוט אי אפשר לדמיין. בסופו של יום, החיוך על פניהם כשהם קורעים את העטיפה מעל המתנה הוא הדבר שאנו מוקירים לעד. מזל שניתן למצוא כיום מבחר נרחב של מתנות לגבר ושל מתנות לאישה שאין לכולם.

 

לפעמים הדבר הקטן ביותר יספיק כדי שיאמר "תודה רבה" ויתכוון לזה. רוב הבחורים אוהבים את מערכת הבידור הביתית שלהם, החל ממסכי טלוויזיות HD שטוחים, Blu-ray ועד ל-Xbox שלהם. אם תמיד רציתן לסדר את החיווט של המערכות האלקטרוניות והכלים הללו, מתנה לגבר כמו זאת שתוצג מיד היא בדיוק בשבילכן. תוויות הכבלים הפלסטיים הללו שנקראות "האחים מארק" הן יעילות וכיפיות בו זמנית. חמש דמויות אדומות בצורת בני אדם, בעלות תוויות מכשירים בתור ראשים, ללא ספק יעזרו לו לסדר את הכבלים והחוטים האלקטרוניים שלו. צמד נהדר למחברים של האחים מארק הוא ארגז הכלים TV TOOLS שמושלם לאחזקת סרטי די-וי-די, השלט שתמיד הולך לאיבוד, שלטי משחק ועוד. עם פריטים אלו, בפעם הבאה שתבואו לבקר, תמצאו סלון מסודר הרבה יותר.        

 

תכשיטים תמיד מהווים מתנות לאישה שאף פעם לא נכשלות. אבל אולי הגיע הזמן לעזוב את הפנינים, היהלומים או הזהב ולהעניק לה משהו ייחודי ולוהט. אין דבר שמפיץ יותר תשוקה געשית מאשר זוג עגילי לבה שחורה. מעוצבים מתוך רסיס אמיתי של לבה שחורה ועשויים מכסף משובח, עגילי הלבה השחורה ייראו נהדר עם כל סוג של לבוש או תסרוקת. מראה השחור-לבן הפשוט של הזוג יסקרן ויענג אותה בו זמנית. אבל מתנות לאישה מהסוג הזה לא יהיו מושלמות ללא משהו שהיא תענוד סביב לצווארה. למרבה המזל, עגילי הלבה מגיעים עם שרשרת תליון לבה שחורה. התליון גם הוא עשוי מלבה אמיתית, ולשרשרת יש רצועת כסף משובחת באורך 20 מ"מ שתתאים לעגילי הלבה שלה בצורה מהממת.

 

אם כן מציאת מתנות לגבר כמו מציאת מתנות לאישה היא משימה לא קלה אבל מאתגרת ביותר ששכרה ידוע מראש. באהבה,ביחסים צריך להשקיע וזה חוזר בסופו של דבר ובגדול. היום בעידן האינטרנט יש מבחר גדול של מתנות מקוריות לגבר ולאישה מה שהופך את המשימה לאפשרית. בהצלחה! 

 


אודות מחבר המאמר

אנימי - מתנות

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.