אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אמנות הפיתוי במועדונים ובחיי הלילה

 

אם גם אתם מאלו אשר לא יודעים כיצד להתחיל עם בחורה במועדון ורוצים ללמוד את סודות הפיתוי, המאמר הבא נכתב במיוחד עבורכם ובו תוכלו ללמוד את כל אומנות הפיתוי בה תוכלו להשתמש במידה ותפגשו את אשת חלומותיכם במועדון או בפאב. קראו את המאמר הבא ותוכלו להיות הרבה יותר רגועים, במסיבה הבאה כבר לא תרקדו לבד.

אומנות הפיתוי מתחילה בצעדים קטנים

גם אם אתם מגיעים למועדון לחוצים מאוד, גם אם כבר פגשתם את הבחורה עליה חלמתם ואתם לא יודעים איך לגשת אליה, הדבר הראשון שאתם צריכים להכניס לעצמכם לראש הוא להיות עצמכם. רוב רובם של ניסיונות ההתחלה עם בחורות, אם לא כולם, נכשלים בשל העובדה כי הגבר מנסה לחקות מישהו אחר ולא מתנהג בטבעיות. אומנות הפיתוי הטובה ביותר היא – תהיה עצמך. אל תנסה לחקות את הבחור החתיך ביותר במועדון או איזה שחקן הוליוודי שראית באיזה סרט. זה לא עובד. זה פשוט לא אתה. זכור להעלות את הרמה של אותו ביטחון עצמי שיש אצלך אי שם בפנים ולהיות עצמך, להתנהג בטבעיות ולאפשר לסובבים אותך להכיר אותך באמת.

אומנות הפיתוי לא מסתכמת בשפת חיזור מקצועית

רבים שאינם מתחום אומנות הפיתוי חושבים כי בשביל להתחיל עם בחורה הם זקוקים לדבר אחד ויחיד – שפת חיזור מקצועית, חלקלקה, כזו שתפיל את הבחורה ישירות אל הידיים שלהם. ובכן, זה לא עובד ככה. אמנם, שפת החיזור היא חשובה מאוד. בכדי להתחיל עם בחורה ולגרום לכך שהקשר ימשך גם מחוץ למועדון אתם חייבים לשפר את שפת החיזור שלכם, להימנע מקלישאות וממשפטים מגוחכים ושוב – להיות עצמכם. אך לא די בכך. חשוב שתבינו כי שפת החיזור, בניגוד למה שרבים חושבים, לא מורכבת רק ממילים. שפת החיזור מורכבת גם ממילים אך גם משפת הגוף שלכם. שפת גוף היא שפה לכל דבר, אפילו שאין בה מילים. לעיתים בעזרת שפת גוף נכונה ניתן לומר את כל מה שרוצים לומר במילים אך לא יודעים כיצד. בתחום סודות הפיתוי, במיוחד במועדונים ופאבים בהם ישנה מוזיקה רועשת והבחורה בקושי תשמע את מה שתגידו, שפת הגוף אותה תשדרו היא החשובה במיוחד והיא השפה אותה הבחורה תשמע יותר טובה מכל מילה.

שמרו על קשר

גם אם במועדון לא ידעתם איך להתחיל עם בחורה ולא נראה לכם שזה היה כל כך מוצלח, אל תתייאשו. בשביל זה יש את הפייסבוק. כיום, הכרויות בפייסבוק זהו תחום ההיכרויות הגדול ביותר ולכן גם אם לא נראה לכם שהצלחתם, נסו לאתר את הבחורה בפייסבוק ולחדש את הקשר. זו אומנות הפיתוי האמיתית.


אודות מחבר המאמר

בוא לגלות את הסוד שלי- איך אפשר להתחיל עם כל בחורה 

לפרטים לחץ כאן

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.