אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מה חשוב לדעת לפני שקונים זרוע למסך?

מה חשוב לדעת לפני שקונים זרוע למסך?

ישנם סוגים רבים של זרועות למסכים, חלקם עם חיווט מוסתר וחלקם לא, לחלק זוויות רחבות יותר של תזוזה, חלקן יציבות יותר ועוד. אז כיצד בוחרים זרוע למסך שתתאים בדיוק עבור מסך הטלוויזיה שלכם? ישנם כמה קריטריונים מרכזיים בבחירת זרועות ברקן, המתמקדים בנושא המשקל, ההתקנה, החיווט וזוויות הצפייה.

משקל מסך הטלויזיה

כאשר מדובר על זרוע ברקן מכל סוג שהוא, חשוב לדעת לפני הקנייה את משקל המסך אליו אמורה להיות מותאמת הזרוע. רבים מתבלבלים ומחשבים את גודל המסך בהתאם לזרוע, אך מה שרלוונטי יותר הוא המשקל, שכן ישנם מסכים השונים זה מזה במשקלם בצורה ניכרת. לכן, אם רוכשים זרוע בנפרד מהמסך עצמו, חשוב להגיע אל החנות עם כל הפרטים. לחץ על הלינק לסרטון - התקנת זרוע ברקן לטלויזיה - Stereo Sound  שיווק זרועות לטלויזיה בהמשך לקריטריון הקודם, מלבד התאמה של הזרוע עצמה למשקל המסך וגם לגודל, יש לשים לב לצורת ההתקנה. ישנם רבים הבוחרים להתקין לבד את הזרוע, אך דבר זה אינו מומלץ כיוון שדרושה התקנה מקצועית של הזרוע, בדיוק בזווית הנכונה ולשם כך נעשות מדידות מסוימות והתקנה חובבנית עלולה להסתיים בזוויות לא מלאות או בחוסר יציבות של המסך.

הסוגים השונים של זרועות למסכים דקים

חשוב לדעת שישנם סוגים רבים של זרועות לטלויזיה, השוני קיים בצורות, בגדלים, ביציבות ובמחירים. ההמלצה היא תמיד לקנות זרוע למסך איכותית,זרוע ברקן חשמלית לטלויזיה  גם אם היא לא הכי זולה בשוק, אך היא תחזיק לכם מעמד לאורך זמן ולא תדרוש תיקונים. בנוסף, חשבו על האסתטיקה של הזרוע בהתאם לחדר בו יונח המסך, האם כדאי לקנות זרוע ברקן עם חיווט מוסתר, בצבע מסוים וכדומה.

זוויות צפייה

קריטריון נוסף הרלוונטי מאוד לבחירת זרוע לטלויזיה הוא זוויות הצפייה, ישנן זרועות אשר מעניקות זוויות צפייה רחבות יותר, הן גמישות יותר בתזוזה שלהן ובמצבים מסוימים עלולות להתאים לכם יותר מאחרות, לכן יש לבדוק את המפרט הטכני לפני קניית הזרוע, לבדוק מהן יכולות התזוזה שלה בהתאם למחיר ועוד. ניתן לראות כי ישנם כמה דברים חשובים שכדאי לדעת לפני שרוכשים זרוע לטלויזיה, עם הידע הזה מובטחת לכם קנייה מוצלחת וצפייה מהנה בטלוויזיה, בדיוק בגובה ובזווית שאתם אוהבים.

לחץ על הלינק הבא לצפייה בסרטון זרוע אולטרה דקה לטלויזיה

המשך גלישה מהנה,

סראונד סאונד שיווק והתקנת זרועות לטלויזיה


אודות מחבר המאמר

טלפון: 052-9097651

דף הבית: http://surround-sound.co.il

מערכות שמע ביתי | מערכות סטריאו | מתקני תליה LCD וציוד נלווה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.