אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

דשא ממש כמו הדבר האמיתי

דשא סינטטי

דשא ממש כמו הדבר האמיתי

כולנו חולמים על גינה ירוקה. כזאת שיהיה כיף לשבת בה.חלקת אלוהים הקטנה שלנו. בשנים האחרונות הפכו גינות רבות לצהובות. עקב מחירי המים הגבוהים,בחרו רבים מבעלי הגינות הפרטיות לייבש את הדשא ולחסוך בהוצאות המים הכרוכות בגידולו.

הצורך לחפש אלטרנטיבה לדשא צומח הביא רבים לבחור בשיטות חיפוי אחרות כמו דשא סינטטי. הטכנולוגיות של השנים האחרונות הביאו דשא מוכן להראות ממש כמו הדבר האמיתי.

דשא ירוק כל השנה

דשא סינטטי הוא למעשה מרבדי דשא העשויים חומר איכותי המחקה בצורתו את הדשא הרגיל. מראהו וצבעו משרים תחושה כאילו מדובר בדבר האמיתי והוא מהווה פתרון מוצלח לא רק בגינות פרטיות רבות אלא גם במקומות ציבוריים כגון גנים ציבוריים,גני משחקים רבים ועוד.

הצורך שנולד לדשא סינטטי הביא חברות רבות לייבא או לייצר דשא סינטטי. כשמדובר על דשא סינטטי, יש לערוך השוואת מחירים בין החברות,זאת לאחר שבדקנו כי מדובר בחברה מקצועית ואמינה המעניקה אחריות עם קניית הדשא ובנוסף, דשא סינטטי הנמכר אצל חברה כלשהיא הוא בעל תו תקן המעיד על איכות של דשא סינטטי. מחירי דשא סינטטי משתנים לפי איכותו של הדשא.

דשא סינטטי איכותי ימדד במספר פרמטרים ביניהם:משקל וצפיפות סיבי הדשא.ככל שמשקל דשא סינטטי גבוה יותר, יעיד הדבר על המצאותם של סיבים רבים יותר וכך על איכותו הגבוהה של הדשא. דשא כזה לא יישחק במהירות ויאפשר הנאה לשנים רבות גם בעת דריכה, ישיבה וכו.

גובה הסיבים. גובה סיבים של דשא סינטטי איכותי ינוע בין עשרים סנטימטרים לארבעים. מעל ארבעים סנטימטרים יקבל דשא סינטטי צורה של שטיח ויאבד במהירות ממראהו. דשא בעל סיבים הקצרים מעשרים סנטימטרים, יישחק מהר מידי ויראה מסמורטט. לכן, יש להקפיד על פרמטרים אלו בשעה שמזמינים דשא סינטטי. וודאו כי החברה המתקינה דשא מוכן,תעשה זאת בעזרת אנשי מקצוע מומחים בתחום ותותיר מראה דשא הנראה ומרגיש כמו הדבר האמיתי. הנחת דשא סינטטי בצורה מושלמת תיעשה לאחר מדידות ותכנון מוקפד.

דרשו לבקש אחריות ברכישת דשא סינטטי שתאפשר לכם לפנות אל החברה במקרה שבדשא מתגלה פגם. דשא סינטטי הוא בעל יתרונות רבים. מחירי דשא סינטטי בשנים האחרונות אינם גבוהים בשל התחרות הרבה בתחום.ועדיין, אין להתפשר במחיר הדשא ועדיף תמיד לרכוש דשא סינטטי איכותי אשר יחזיק מעמד לאורך שנים. דשא סינטטי הוא בעל יתרונות רבים ביניהם:חיסכון בהשקייה, אחזקה, טיפוח וגיזום.

דשא סינטטי אינו גורם לגירוי ואינו מושך אליו חרקים שונים. אין ספק מדובר במהפכה של ממש המופיעה כפטריות לאחר הגשם כמעט בכל גינה.


אודות מחבר המאמר

מוטי חיים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.