אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ביטוחים מקיפים לחיים- ביטוח מקיף וביטוח חיים

 

כל אדם מעוניין לדאוג לביטחון הבריאותי והכלכלי שלו ושל בני משפחתו בעתות מצוקה, ולכן רבים רוכשים ביטוחים שונים להם ולבני משפחתם. בשנים האחרונות חברות הביטוח מציעות מגוון מסלולי ביטוח בתחומי הבריאות, החיים והתחום האלמנטארי וזאת על מנת לאפשר לכל אדם ליהנות מהביטחון של הידיעה כי במקרים בהם חס וחלילה מתרחשת תאונה, מקרה פטירה או מצב של אובדן כושר עבודה, המבוטח ומשפחתו יהיו זכאים לפיצויים הכספיים המגיעים להם ולא יאלצו להוציא סכומי עתק מכיסם הפרטי.

 

ביטוח חיים- כי החיים לא מפסיקים

 

הדבר הקשה ביותר איתו כל אדם צריך להתמודד היא העובדה כי ישנם מצבים בהם משפחה צריכה להתמודד עם פטירתו של יקירם או חוסר היכולת שלו לפרנס אותם כתוצאה מתאונה או מחלה קשה. למרות הקושי הרב, כל אחד חייב לקחת בחשבון כי משפחתו תלויה בו ולכן קיימת חשיבות מכרעת לרכישת ביטוח חיים. ביטוח זה יבטיח כי במקרה של חס וחלילה פטירה או אובדן כושר עבודה המשפחה לא תקלע לקשיים כלכליים, אלא תזכה לתקציב חודשי (עליו הוחלט מראש ברכישת הפוליסה) או סכום כסף מסוים אשר יעזור להם לעבור את התקופה הקשה.

כיום, מוצעים מסלולים שונים של ביטוח חיים, כמו למשל ביטוח לתקופה מוגדרת מראש או ביטוח חיים לאורך כל שנות החיים של האדם וכל אדם יכול לבחור את המסלול המתאים לצרכיו ולצרכי בני משפחתו. בנוסף, קיימים סוגים שונים של ביטוחים, אם מדובר בביטוח ריסק, ביטוח מנהלים, ביטוח סטנדרטי ועוד והבחירה תהיה בהתאם למשמעות וליתרונותיו של הביטוח לאותו אדם.

 

ביטוח מקיף- מדוע צריכים אותו?

 

רוב האנשים בוחרים לרכוש ביטוח מקיף לרכבם בנוסף לביטוח החובה וזאת על מנת להבטיח לעצמם כי אם תרחש תאונה, גניבה של הרכב, פגיעה ברכב בעקבות מזג האוויר ועוד, שריפה, השחתה, הם לא יצטרכו להוציא מכיסם סכומי עתק על תיקונים, שכן חברת הביטוח ממנה הם רכשו את פוליסת הביטוח המקיף תשלם עבור הנזקים. המחיר של ביטוח מקיף נקבע בהתבסס על מספר פרמטרים:

נהג צעיר- העלות תהיה גבוהה יותר, שכן הסיכון לתאונות ובעיות שונות ברכב משום חוסר ניסיון על הכביש גדול יותר מאשר של נהג ותיק.

שווי- עלות הביטוח תהיה יקרה יותר אם מדובר ברכבים ישנים, דבר התקף גם לגבי רכבים חדשים ויקרים.

חלפים- המחיר של חלקי החילוף של הרכב ישפיעו בצורה ניכרת על עלות הביטוח.

היסטוריה- תביעות שונות אשר הוגשו לחברות הביטוח בשלוש השנים אשר קדמו להצעה ועבירות תנועה ישפיעו רבות על מחיר הביטוח.

 

לסיכום, כל אדם מעוניין להבטיח לעצמו כי במקרה בו מתרחש נזק למכונית שלו, מצב של אובדן כושר עבודה  בגין תאונה או מחלה וכן במצב של חס וחלילה פטירה, משפחתו לא תיכנס לקשיים כלכליים משום הוצאות גבוהות או חוסר הכנסות. כיום, רוב האנשים בוחרים לבטח בצורה מקיפה את משפחתם ולתת לחברת הביטוח לעזור להם בכל מקרה של בעיה. כדאי לקבל הצעת מחיר לביטוח גם אם לפעמים אנחנו מעדיפים להדחיק את האפשרות שנזדקק לו.


אודות מחבר המאמר

נרי בן נון בלוגר וכותב מאמרים בנושא ביטוים שונים, משכנתאות ונדל"ן

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.