אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מלגזות הופכות כל עבודה לקלה

מלגזות הופכות כל עבודה לקלה

מלגזות מצויות בענפים רבים בתעשייה ביניהם: מחסני שיווק, מפעלים, נמלי ים ואוויר, מפעלים גדולים ורשתות שיווק.

זהו כלי עבודה חכם המרים משנע ופורק סחורה ומסייע בהעברת סחורה ממקום למקום.הפעלת מלגזה מחוייבת ברישיון וכן באחריות על המלגזה.חברות רבות מוכרות הן מלגזות חדשות למכירה והן מלגזות יד שנייה. בכל מקרה, לפני רכישת מלגזה לעסק יש לקחת בחשבון את הצרכים השונים של העסק וכמובן את התקציב העומד לרשותכם.

יש לקחת בחשבון איזה משקלים דרושים הרמה מהמלגזה, מהו התקציב החודשי העומד לרשותכם לטיפול שוטף במלגזה ולהפעלתה. בנוסף יש לבדוק האם המלגזה אמורה לעבוד במקום סגור הפולט גזים רעילים ומשמיע רעש היכול לפגוע בסביבת העבודה ולגרום נזק לעובדים.

רצוי לערוך סקר שוק בעזרת מנועי החיפוש באינטרנט על מנת להחליט איזו מלגזה היא המתאימה לכם ביותר.

מלגזה חשמלית ירוקה יותר לסביבת העבודה

בעבר, היו המלגזות מונעות בדלק דיזל והשמיעו בעקבות כך רעש איום ונורא במיוחד כשמדובר במקומות סגורים, בנוסף, מלגזה המונעת על ידי דלק דיזל גורמת לזיהום אוויר רב בשל הגזים הרעילים אותם היא פולטת.

המלגזות של הדור החדש הן מלגזות שקטות יותר המונעות על ידי חשמל.הן חסכוניות יותר אך יותר מכך, הן אינן פולטות גזים או משמיעות רעש רב ולכן ניתן לעבוד איתן במקומות סגורים ללא חשש.

מלגזות חשמליות הן בעלות יתרונות רבים אך חסרונן הגדול הוא שהן כבדות פחות ויכולות להרים מטענים קלים יותר מאשר מלגזות המונעות על ידי דלק דיזל.

מלגזות המונעות על ידי חשמל הן"חכמות" יותר ולהן מערכת ממוחשבת היכולה למדוד את תפוקת העבודה ולחשב את יעילותה בכל יום עבודה.בנוסף, מלגזות חשמליות בנויות בצורה המקלה על המפעיל ומתחשבת בכך שלעיתים נאלצים לשבת על המלגזה שעות רבות לכן,מבנה הכסא הוא ארגונומי ומאפשר סיבוב הכיסא לשלוש מאות ושישים מעלות ומונע את הצורך של הנהג להסתובב בכל פעם ולפגוע בחוליות הצוואר והגב. אין ספק כי מלגזות חשמליות הן ידידותיות יותר הן לסביבת העבודה והן למפעיליה. לכן, לפני שקונים מלגזה או עגלות חשמליות חדשה יש לקחת בחשבון את כל היתרונות לעומת החסרונות ולבחור את המלגזה המתאימה לכם ביותר.


אודות מחבר המאמר

מוטי חיים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.