אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

דרך לטיפול בגוף והיא ספא

דרך לטיפול בגוף והיא ספא

בשנים האחרונות המודעות לבריאות הגוף הולכת וגוברת, ואנשים רבים מחפשים דרכים שונות על מנת לשמור על בריאות גופם. לצורך כך ישנם אתרי ספא רבים ושונים בכל רחבי הארץ המספקים שירותים מפנקים של עיסויים מגוונים ועם אטרקציות רבות כגון חדרי סאונה יבשה או רטובה, ארוחות בריאות מפנקות, ג'קוזי, ועוד...

סוגי העיסויים השונים

 

באתרי הספא השונים ישנם מגוונן רחב ומפנק של עיסויים לבחירת הקהל הרחב, אשר מאפשרים לכם לבחור את העיסוי המתאים לדרישות שלכם. עיסוי הוא שיטת טיפול בצורת מגע המתבצע בחיכוך, שפשוף, ולחיצה על מגוון נקודות בגופו של המטופל כאשר אלה מתבצעים על ידי אדם מקצועי שעבר הסמכה בתחום. כאמור ישנן שיטות מגונות ושונות של עיסויים אשר מאופיינים במשך הטיפול, עוצמת העיסוי, האזור המטופל בגוף. כמו כן שמם של העיסויים השונים הם - טווינה, עיסוי סיני מסורתי, עיסוי תאילנדי, עיסוי שבדי, שיאצו, וכו'. כמובן שנתון זה משתנה באתרי הספא.

השפעת טיפול הספא על המטופל

 

חשוב לציין שיש לטיפול הספא ישנה השפעה פיסית ומנטאלית על המטופל שהרי ההשפעה הפיסית באה לידי ביטוי על גופו של המטופל שמאופיינת  בשחרורם של שרירים מתוחים והרפיית שאר השרירים אשר אינם מתוחים. כמו כן, ישנה השפעה מדהימה על המטופל מבחינה מנטלית שמאופיינת בתחושת רוגע ושלווה ואף לשיכרון חושים, ידוע שטיפול ספא יכול אף לגרום לאנשים שלחוצים מטבעם להגיע למצב של רוגע ושחרור.

טיפים

מומלץ לקחת חופשה כשניגשים לטיפול ספא משום שלאחר הטיפול ישנו צורך לנוח מספר שעות על מנת להוציא את המקסימום מהספא. כמו כן, מומלץ לא לעשות כל פעילות גופנית לאחר העיסוי מאחר שהשרירים נמצאים במצב שבו הם רפויים. בנוסף חשוב ומומלץ לא להרבות באכילה לפני טיפול בספא מהסיבה שקבלת טיפול כשאתם על בטן מלאה יכול להשפיע על חווית הטיפול בספא.


אודות מחבר המאמר

אופיר בן צור

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.