אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כיצד נבחר שולחן מנהל?

 

כיצד נבחר שולחן מנהל?

בכל בית עסק עומד מנהל אשר בשל מעמדו הרם ותפקידו הבכיר זוכה לריהוט משרדי יוקרתי יותר מזה של עובדיו. במיוחד בחדרו שלח המנהל בולטים כסאו ושולחנו המהווים שני פריטי ריהוט עיקריים וחשובים לעבודתו השוטפת והרבה.  הוא בדרך כלל גדול יותר מאשר שולחנות העובדים ובעל עיצוב מרשים ויוקרתי יותר. בזמן בחירת שולחן מנהל, יש להתייחס בכובד ראש לגודלו של החדר. אם מדובר בחלל משרדי קטן מאוד, מומלץ לא לבחור שולחן גדול, כדי לא ליצור חדר מנהל עמוס וצפוף. אם עסקינן בחדר מנהלים גדול ורחב, רצוי לבחור ולהכניס אליו שולחן גדול ומאסיבי.

סביבת עבודה אידיאלית היא זו בה מתאפשרת ישיבה נוחה ללא עומס על הכתפיים והגב התחתון, סביבה בה קיימת נגישות לכל הניירת והציוד המשרדי הקיים וכל הדרוש נמצא בהישג יד. על כן יש חשיבות רבה בבחירת הריהוט המשרדי הכולל גם כונניות וארוניות אחסון הנמצאים בקרבתו של העובד ושל המנהל.

כיאה לעבודתו של המנהל,  אמורים להתאים לעבודתו היות ומנהלים תמיד עובדים שעות ארוכות, גם אחרי שכל העובדים סיימו את יום העבודה, ונמצאים במשרד שעות רבות ביום, כך שהשולחן שלהם חייב להיות נוח ולספק עמדת עבודה פרקטית עבורם. ראוי לקחת בחשבון גם עבודה רבה מול מחשב, משטח עבודה רחב המאפשר פתרונות אחסון שונים, ועוד.

ריהוט משרדי נכון

יש לבחור בקפידה ובצורה פרקטית את האחראי ל עיצוב פנים  , תוך ניצול מקסימאלי של החלל המשרדי המיועד. חברת ריהוט משרדי בעלת ניסיון רב בענף תוכל להמליץ לכם על פתרונות יצירתיים לעיצוב המשרד בכל גודל שעומד לרשותכם, וגם המשרד קטן המימדים יזכה לעיצוב נכון והכי חשוב פרקטי לעבודה יעילה ונוחה הן למנהל והן לעובדים שלו.  

ריהוט משרדי קיים במבחר סגנונות ועיצובים כך שכל משרד ניתן להתאים לו את הריהוט המשרדי לאופי העסק או החברה ולמסרים שהמנהל רוצה להעביר ללקוחות. אם למשל מדובר במשרד עו"ד השולחן יהיה מרשים ויוקרתי ומשדר סמכותיות ויוקרה בניגוד למשל לשולחן בחברת פרסום שאמור להעביר מסר של יצירתיות ורעננות. 

אם מדובר בחדרים קטנים המיועדים למנהל רצוי לבחור שולחן מנהל שהמשטח העליון שלו עשוי מזכוכית, היות ועל ידי הזכוכית מוענקת תחושה של שטח גדול יותר.


אודות מחבר המאמר

מאמרים מקצועיים ברשת האינטרנט

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.