אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איסלנד פשוט לבקר שם

הדרך הטובה ביותר ליהנות מאיסלנד היא פשוט להגיע לשם: נוף מרהיב, שמים מדהימים, והרפתקאות אמיתיות אשר הופכות את איסלנד לאחת היעדים הנחשקים ביותר בעולם. הרבה יותר אנשים מבקרים באיסלנד מאשר חיים כאן, עובדה זאת עומדת כעדות לכוח המשיכה של איסלנד כיעד תיירות שקשה לעמוד בפניו.

איסלנד חוויה של טיול

באיסלנד אתם יכולים לחוות את פני השטח הפרועים ביותר על פני כדור הארץ בעוד שתהנו מחמימות ונוחות של נסיעה במחלקה ראשונה. הטבע הבתולי של איסלנד והאופי הרגוע של העם האיסלנדי יוצרת שילוב נהדר שקשה לעמוד בפניו. בנוסף, יש כאן דברים שאפשר לעשות רק באיסלנד, כמו לעמוד בקצה המפל הכי גבוה באירופה האו לצפות באורות הצפן מתוך בריכה גיאותרמית חמה. כעת שהסוד כבר גלוי, אלו שכבר באיסלנד הם מפיצי הבשורה: טיול לאיסלנד הוא חוויה של פעם בחיים. בואו לבקר באיסלנד עכשיו.

מה יש לראות

נוף וטבע מרהיבים, רכיבה על סוסים איסלנדים ועצירה להתחממות מרגיעה באחת ממעיינות החמים הטבעיים. האמת היא שאין באמת מקום על פני כדור הארץ בדיוק כמו איסלנד.

מתי לבוא

כל עונה היא זמן מצוין לבקר באיסלנד. כל עונה מציעה חוויה מסוג שונה. בואו בקיץ כדי לחזות בשמש חצות, בתוכי ים חמודים שאך בקעו מהביצים וכמובן טיולים מדהימים. בואו בחורף כדי לראות את זוהר הקוטב, פסגות מושלגות של הרים וחיי לילה תוססים של רייקיאוויק, עיר הבירה של איסלנד. רוב הבריכות הגיאורמיות עם המים המחוממים טבעי בבטן האדמה, פתוחות כל השנה.

היכן לבקר

בקרו בעיר הבירה האנרגטית רייקיאוויק, צאו לטיול במרכז הפראי של האי, טיילו באחד האיים הפסטורליים הפזורים לאורך החופים או פשוט קחו את הזמן כדי לטייל בכל חלקי האי. באיסלנד יש הכל.

איך להגיע

חברת התעופה הלאומית של איסלנד, אייסלנדאייר (Icelandair) מציעה טיסות ישירות מרוב שדות התעופה המרכזיים ברחבי אירופה, ארצות הברית ובקנדה. הכי משתלם להגיע דרך לונדון, אמסטרדם או פרנקפורט, בידקו מבצעים בחברות התעופה השונות. כשאתם כבר באיסלנד, אין בעיה להגיע ממקום למקום באמצעות תחבורה ציבורית, טיסות מקומיות, השכרת רכב ואפילו בטרמפים!

כמה סיבות להגיע

איסלנד היא הרבה יותר ממה שאתה חושבים. מדובר על אי אקזוטי וייחודי ובמחיר סביר בהחלט. יעד חובה לביקור עבור כל נוסע ואחד מיעדי החובה לשנת 2010 שנבחרו ע"י מגזין לונלי פלאנט.


אודות מחבר המאמר

גיא גוטרימן הוא תושב איסלנד ובעל אתר איסלנד - המדריך לארץ הקרח והאש.

לתכנון מסלול טיול בהתאמה אישית נא ליצור קשר בדוא"ל info@iceland.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.