אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כמה אתם מוכנים לשלם על ביטוח רכב?

המדינה מבטיחה הנחות על הביטוח למי שקונה רכב ירוק, או רכב חסכוני, אבל מבחינה כספית מדובר בגרושים. ההנחות הגדולות באמת שייכות לשתי קטגוריות עיקריות:

הנקודה הראשונה די ברורה. לא עשיתם תאונות דרכים ולא עברתם על חוקי המדינה בתחום התעבורה, מגיעה לכם הנחה, אפיו די משמעותית. הנקודה השנייה קצת פחות ברורה מאליה. חברות הביטוח הישירות, ביטוח ישיר 555 ו-9 מיליון וכן AIG צמאות ללקוחות חדשים. הן נמצאות במגננה ומוכנות להציע הנחה לכל לקוח חדש שמגיע. חברות הביטוח הוותיקות מלאות בלקוחות ומוכנות להתפשר, ולכן לא תמיד מציעות מחיר אטרקטיבי ללקוח חדש. לקוח שמחדש ביטוח זה דווקא סיפור אחר.

אבל זו רק ההתחלה. מי שבאמת רוצה לחסוך בביטוח הרכב שלו עובר חברת ביטוח כל שנה. היום יותר קל ויותר זמין מאשר אי פעם בעבר לערוך השוואת מחירים באינטרנט ולקבל את המחיר הזול והמשתלם ביותר. אתרים כגון יד 2, Wobi, אתר הביטוח ואתרים נוספים מספקים השוואת מחירים בזמן אמת ובלי הרבה בלבולי מוח. חלקם מאפשרים רכישת ביטוח חובה מחברה אחת וביטוח מקיף מחברה אחרת, בלי הרבה רעש.

אם אתם מחפשים השוואת מחירים בתחום הביטוח יש אתר אחד שמספק את כל התשובות בנושא: http://auto-insurance.co.il והוא כולל סקירות, השוואות מחירים ועוד.

יש עוד דרכים לחסוך בביטוח הרכב שלכם: עריכת השוואות מחירים באתרים של חברות הביטוח עצמן, רובן מספקות היום אפשרות כזו. אפשר לעשות השוואת באתרים ייעודיים כגון WOBI או יד 2 ביטוח ואפשר תמיד לפנות לסוכן הביטוח שלכם. לא אופציה ממש סקסית, אבל ניסיון העבר מראה שסוכן הביטוח כמעט תמיד יכול להשוות כל הצעה שתקבלו במקום אחר ולעיתים קרובות גם להשוות אותה או לתת מחיר ביטוח זול יותר.

בקצרה, מי שרוצה לחסוך בביטוח מעולם לא נהנה מאפשרויות רבות כמו שיש לו היום, והאינטרנט מספק לנו אופציות מגוונות לחיסכון בים אם מדובר בביטוח רכב, משכנתא, חיים, בריאות או כל ביטוח אחר.


אודות מחבר המאמר

חברות ביטוח רכב, איפה הכי כדאי לעשות ביטוח רכב ןביטוח בכלל

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.