אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ניתוח אף שיטות עיקריות להשגת אף סולד

 

אחת הסיבות העיקריות של ניתוחי אף היא צורתו של האף. אמנם, ישנם הרבה אשר עושים ניתוח אף רפואי אך רוב רובם מבקשים לסדר את הפן האסטתי שבו ולא דווקא את דרכי הנשימה. שאלת ה"למה" היא די רטורית שכן כולנו יודעים שהאף הוא מרכז הפנים ולו הכוח לשנות את המראה שלנו לטוב ולרע.

כל בליטה, כל מכה, כל דבר הכי קטן שקורה לנו באף משנים את הפנים שלנו, זה די מפחיד כשחושבים על זה- איך החלק הקטן הזה מאכלס בתוכו כל כך הרבה עוצמה ושליטה על החיצוניות שלנו. אך, למזלנו עם "קצת" כסף וכוח רצון ניתן תמיד לעשות משהו בנידון.

על האף הסולד והנחשק

כמה פעמים עמדתם מול המראה ודימיתם לעצמכם כיצד תיראו עם אף קטן וסולד? עד כמה האובססיה הזו גברה לאחר שגיליתם שישנה דרך בה אכן תוכלו להשיג את המטרה ופניתם לבדוק אודות ניתוחי אף וקראתם את כל המידע האפשרי על הנושא עד שכבר יכולתם לעבור עליו מבחן?

רוב האנשים עם האף הארוך או הבולט רוצים באף הסולד מאז היותם גדולים מספיק כדי להבין שהאף שלהם הוא הסיבה לכך שהם לא מרוצים מהמראה שלהם. על כן, הם פונים לבצע ניתוח אף אצל אחד המנתחים עליו שמעו או בדקו לעומק כשפחד והתרגשות אופפים אותם לקראת הגשמתו של חלום- אף קטן ואיתו הרגשת ניצחון.

כיצד ניתן להשיג אף סולד

על מנת להשיג אף סולד צריך לעבור ניתוח אף אשר כולל שינוי פנימי הנעשה בתוך המבנה שלו. זה אומר כניסה לתוך האף ועבודה על שינוי מבנה העצמות והסחוסים שלו, כל זאת תחת הרדמה כמובן. ניתן לשלב במהלך ניתוחי אף גם טיפול בבעיות נשימה במידה והן קיימות או אם הרופא רואה מראש שיווצרו ומתקן תוך כדי הניתוח.

תהליך להשגת אף סולד בניתוח אף הוא לא שונה מאחרים. אותה ההרדמה, אותה הגישה. מה שכן, חשוב לקחת בחשבון כי, לעיתים השינוי הקיצוני הזה לאף קטן וסולד כאשר מבנה האף שלכם בנוי לאף מסוג אחר עלול להיות דרסטי מבחינתכם, לכן עושים הדמיה לפני הניתוח, בכדי שאדם יידע בערך מה מצפה לו כאשר יסתכל במראה. 

חלמתי על אף סולד

דבר ראשון חשוב להדגיש כי הרפואה הפלסטית אינה מושלמת. ניתוחי אף יכולים לתקן ולשפר את מראה הפנים אך לא משנים את המבנה הבסיסי של האף. הרופא יכול להיות הכי מעולה שבעולם אך הוא לא עושה נפלאות או קוסם. קורים מצבים בהם ניתוחים מסתבכים או שמתגלים ליקויים ופגמים לאחר מכן, בעיקר בפן הרפואי.

דבר שני, אין לקחת את הצעד הגדול הזה מבלי לבצע הדמיה בפגישת הייעוץ קודם לכן. ביצוע של הדמיה ממוחשבת יכול לתת לכם מושג לגבי מראה הפנים לאחר ניתוח אף ולעיתים האף כי חשבתם המתאים לכם הוא לא הסולד החלומי אלא דווקא אחד אחר וזה בסדר. מה שחשוב הוא שהאף יחמיא לפנים שלכם.

המציאות אחרת 

לפני שפונים לניתוח אף סולד, בררו אם זה בכלל הסטייל המתאים לכם. אין מקום לטעויות.


אודות מחבר המאמר

מקדמת אתרים בחברת סמארט אס.אי.או. מספקת שירותי קידום אתרים במנועי חיפוש.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.