אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הקמת אתר לעסקים מה כדאי לדעת?

 

בניית חנות וירטואלית העתיד  כבר כאן

בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה דרמתית ברכישות שמתבצעות אונליין על ידי כרטיסי אשראי או כלים אחרים. המון עסקים קטנים יכולים להגדיל את הרווח שלהם על ידי בניית חנות וירטואלית. בנייה  של אתר מכירות יכולה להיות צעד כלכלי חשוב מאוד עבורכם. כיום ישנה עלייה בקנייה של מוצרי צריכה כגון נעליים מוצרי חשמל וכו" . בכל יום אנו לאתרי מכירות שמוכרים אונליין מצרים שלכאורה חשבנו שאנשים לא ירצו לרכוש באינטרנט אבל להפתעתנו הרבה חנויות אלו לפעמים מצליחות הרבה יותר מהאתרים המסורתיים.

נימוקים בעד הקמה של חנות וירטואלית

היתרון הראשוני בהקמה של חנות וירטואלית הוא ההוצאה הנמוכה באופן יחסי להקמה. בנוסף גם התשלומים החודשיים הם בדרך כלל נמוכים מהרגיל כיוון שאין שכר דירה ותשלומים לעירייה וגם כמות העובדים והמשכורות היא קטנה בדרך כלל.

מוצרים שנמכרים אונליין יכולים להיחשף באופן פוטנציאלי לאלפי ואפילו מיליוני אנשים בארץ או בעולם

אפשר לחסוך בהוצאות פרסום אם יודעים להשתמש בכלים החינמיים לפרסום עסק ברשת כגון אימיילים ופייסבוק.

האפשרות להפוך את העסק שלכם לגלובאלי היא חשובה מאוד באם אתם רוצים לחשוף את העסק שלכם לא רק לשוק מקומי אלא גם לשווקים אחרים בעולם.

 

 מהם השלבים העיקריים בהקמת חנות וירטואלית

נחלק את שלב בניית האתרים לשלושה חלקים

שלב א- הכנה של האתר ואפיון בשלב זה צריך להחליט איך אנו רוצים שהאתר יראה ומה יהיו האפשרויות בו. דבר זה דומה לשלב של שרטוט או בנייה של מודל.

שלב ב- השלב השני הוא השלב של בניית אתר בפועל בשלב זה תעבדו ביחד עם חברה לבניית אתרים על מנת שהאתר יראה יתפקד בסופו של דבר באופן הכי מקצועי שיש.

שלב ג- עליית האתר לאוויר , הזנת תוכן לאתר וקידום האתר כך שגולשים יגיעו אליו. שלב זה חשוב מאוד כיוון שלא מספיק שהאתר אינטרנט שלכם קיים צריך גם לקדם אותו כדי שגולשים יגיעו אליו.

 

מהי בניית אתר לעסקים?

בנייה של אתרים לעסקים גם היא מורכבת שני מאפיינים הראשון דורש ידע טכני בבניית אתרים. בניית חנות  וירטואלית , בניית אתר מכירות החלק השני קשור בשיווק וקידום על מנת שהאתר שלכם יבלוט מעל כל המתחרים צריך ידע שיווקי ולחשוב מחוץ לקופסא.

 

שיתוף פעולה חשוב מאוד שיהיה בין בעלי האתר לבין חברה לבניית אתרים . תמיד צריך שכל מי שקשור לאתר יוכל לתקשר אם משנהו.

חשוב להיות מעודכנים בכל החידושים בתחום של בניית אתרים. עולם האינטרנט הוא עולם דינאמי שמשתנה על בסיס יומיומי ועל מנת להיות מעודכנים חייבים לקרוא על החידושים בתחום ואף ליישם אותם.


אודות מחבר המאמר

מאיה ויז'ן בניית אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.