אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

המלצות לשלושת הימים לפני מבחן פסיכומטרי

 

המלצות לשלושת הימים הקודם מבחן פסיכומטרי: 

· חזרה יסודית על כל להוט המרתון וכמו כן העדכונים החמים. אצל רבים ספרי קורס פסיכומטרי , מדובר בשאלות שהוצאו מתוך פיילוטים וישנו סיכוי לא רע על כל שהן ישנו על עצמן במבחן אליו תיגשו, בתור שאלות אמתיות.

 

· אוצר מילים . לגבי אם לא השתדלתם לחזור על שינון אוצר ביטויים במשך כל התקופה, הימים האלה לא יצילו אתכם. אך בכל זאת ישנו פתרון חלקי. במרכז הארצי אוהבים אחר ביטויים, ובמבחנים האחרונים ישנו בקרב רבים ביטוי אחד לשניים בכל מקום חלק של חשיבה מילולית. שלל הביטויים קטן משמעותית לעומת לכל הקובץ השלם של האוצר מילים, ועל לאחר מכן שווה את זה להכיר ביטויים. רשמו לעצמכם עם עזרה מצד של זקנים והחברים את כל הביטויים שיכול עולים על דעתכם. לגבי אם הגעתם לכמות רבה של ביטויים, יש סבירות העליון שלפחות אחד מני רבים מהם יהיה במבחן.

 

 

· שוב על כל השגיאות שלכם מסימולציות ובכלל, אין דבר אחד טוב בדיוק כמו לסקור משגיאות.

 

· פתרו תסתכל פסיכומטרי חינם בבוקר - שלושה ימים טרם הבחינה ובנוסף יומיים טרם הבחינה ירצה עלייה up ב- eight:00 בבוקר כאשר בשעה 9:30 התחלה כדי להבהיר בחינה שלמה. זה אולי ובאמת יפתיע אתכם, אך ישנם תלמידים ששולטים בחומר כראוי וכמו כן REACH במבחני הסימולציה, אך מפסידים קטן הדפסה במבחן, נתיב שהם לא רגילים "להפעיל" את המוח מוקדם בבוקר.

 

 

· כיסאות סטודנט - בקושי לגבי- קורס פסיכומטרי מהנבחנים נבחנים על כיסאות סטודנט. , האם מעולם לא עשיתם תסתכל סימולציה על כיסאות חוקר, אתם יכולים לגלות שזה לא נוח. יש על ידי שימוש להיבחן על כיסא חוקר ולהחזיק את מחברת הבחינה וגם דף התשובות בצורה שהיא טוב יותר מומלצת, מאשר להיבחן על שולחן רגיל. בלתי אפשרי להביא לכאן את השרטוט ולכן עליכם לוודא שהמדריכים שלכם יסבירו לכם שיטה זו (לתלמידים שאינם עושים קורס מומלץ ללכת לכיתה כזו לבוש בחוברת ודף תשובות של האוגדן ולהתנסות בזאת).

 

· הנוכחי האחרון טרם מבחן פסיכומטרי- יש מקדישים את היום רק לחזרה על דפי הסיכום השיעור ואינם להתעלות לכך. זכרו כי הצלחתכם בבחינה לא רק משתנה בשלב עם לשליטתכם בחומר, אלא יכול להיות לפי הרוגע והשקט הנפשי שלכם - מידת ה-cool שאתה אתם הולכים לבחינה. את הנוכחי האחרון טרם תסתכל פסיכומטרי הקדישו ל"הירגעות" ולמנוחה. עבדתם קשה במשך כמה חודשים על נושאי השליטה בחומר הפסיכומטרי. יש להפסיק עם הלימודים באמצע הנוכחי זה המאוחר. הקדישו יום אחד ל"ללא מתח" בכדי שאל המבחן תגיעו נינוחים.

 

 

· יום אחרי יום המבחן פסיכומטרי- למבחן יש ל הראלד שתייה קלה ושוקולד או פירות יבשים (מוטב פירות יבשים למי שאוהב), תעודות id, תעודות נבחן, עפרון, מחק ובנוסף מחדד.

 

· לחץ - לחץ על הינו בדיוק כמו אש, אם שומרים על האש קטנה היא מחממת אתכם. , האם מאבדים את השליטה על האש היא עלולה משקיעים אתכם. לכן אין סיבה להילחץ בבחינה. , האם השתדלתם להיות בשיעורים, לבצע את שיעורי הבית ולבדוק עם המדריך את מה שאינה הבנתם לבד - אז אתם יותר מבסדר הכניסה כל "טריק" שהם יכולים לחשוב עליו.


אודות מחבר המאמר

אינדקס אתרים

מאמרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.