אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שרות פינוי דירות – למי זה נחוץ ?

שירותי פינוי דירה אינם סתם עוד שירותי הובלה של חפצים מנקודה אלף לנקודה בית. מילת המפתח היא – פינוי. בשונה מפרוצדורה של הובלת חפצים מדירה אחת לדירה אחרת, פינוי דירות הינו תהליך הרבה יותר מורכב ומסובך הכולל בראש ובראשונה מיון מדוקדק של תכולת הדירה והשלכת כל החפצים המיותרים. רק אז למעשה ניתן להתחיל בעבודה. במקרים כאלה של פינוי דירה, הצוות המקצועי נתקל בתופעות יוצאות דופן של הצטברות חפצים ופסולת אתן עליו להתמודד, והסיבות לכך שונות.

דירה שעברה בירושה –

דירה שהייתה שייכת לאדם מבוגר שהלך לעולמו, מטבע הדברים שתכולתה תהיה מורכבת מהרבה חפצים ישנים, מכשירים חשמליים שחלקם לא תקינים, ערימות מסמכים, הרבה מאד תמונות, ובגדים ישנים שמזמן יצאו משימוש. בנוסף – לא מעט קשישים חיים בתנאים כלכליים קשים – עובדה שמאלצת אותם להסתדר לבד עם נשא הניקיון בבית, ומפאת גילם המתקדם ומוגבלויותיהם הבית נראה מוזנח, ולעיתים אפילו מלוכלך מאד. פעמים רבות אין ליורשים זמן או ענין לטפל בתכולת הדירה, וזה בדיוק הזמן להזמין שרותי פינוי דירות.

נכס ששייך לאגרן כפייתי –

אגרנים כפייתיים צוברים חפצים משונים ומיותרים מכל הבא ליד, וממלאים עד אפס מקום את חללי המחיה שלהם, בין אם מדובר בדירת מגורים, בחצר, במרתף, בגג, או במחסן. התוצאה הישירה של התופעה הזו היא הצטברות רבה מאד של זוהמה עם פוטנציאל לתחלואה, ויצירת מפגעים בטיחותיים ע"י ערימות אינסופיות של חפצים ואשפה, החוסמים מעברים ומהווים מכשול, או חפצים חדים, כגון חלקי מתכת שיכולים לגרום לפציעה. בשלב מסוים, כשמגיעים מים עד נפש ומישהו מחליט לתפוס יוזמה ולטפל במפגע -  אנחנו נכנסים לתמונה.

פינוי מחצרות, מקלטים וגגות –

בבתים משותפים רבים משמשים המקלט, החצר, ואפילו הגג – כמקומות אכסון לחפצים שדיירי הבית חדלו להשתמש בהם אך לא מעוניינים להשליכם. בסופו של דבר, בגלל שהגישה למקומות האלה נחסמת, אין אפשרות לתחזקם ברמה טובה. הם צוברים אבק, לכלוך, לעיתים אפילו אשפה מסוגים שונים, מכרסמים ומזיקים מתרבים בהם באין מפריע, ואז המקום הופך למפגע תברואתי שמסכן את דיירי הבית. שרות פינוי דירות -  הוא המענה האולטימטיבי לבעיה.


אודות מחבר המאמר

שי, מומחה פינוי דירות

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.