אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שמירת הבריאות במרכזים רפואיים בתל אביב

אצל מרכזים רפואיים בתל אביב קבלת הקהל היא דומה כמו קופות חולים ובתי חולים. יש להזמין תור בטלפון או באינטרנט וכל לקבל ייעוץ מקצועי עם הגורם הרלוונטי.

יש כאלו אשר מעדיפים לא לקחת חלק ברפואה הנורמטיבית ומעדיפים טיפולים מהתחום של רפואה אלטרנטיבית. כיום, קיימים מגוון רחב של חוגים וייעוצים בכדי להפחית או להימנע לחלוטין מהגעה לרופא. טיפול בבעיות בנפש ובגוף על ידי יוגה או פילאטיס אלו הן דרכים מרכזיות וידועות בהצלחתן ברחבי העולם. אולי בארץ התחום נחשב חדש יחסית, אך במזרח הרחוק התחום קיים מאות ואפילו אלפי שנים וקיים במערב עשרות שנים. חוגי יוגה בתל אביב ניתן למצוא במכוני כושר או בחוגים פרטיים. יוגה בתל אביב עוזר להתחברות לנפש, כניסה לרגיעה ונשימות נכונות יותר. גם חוגים של פילאטיס בתל אביב עובדים על אותה מטרה אך בכיוון של חיזוק השרירים, עיצוב הגוף ואף הורדה במשקל. ישנו חוג המשלב בין היוגה והפילאטיס, כי שני אלו עובדים למען אותה מטרה והיא התחברות לגוף ולנפש בעזרת מוסיקה מרגיעה, תרגילי נשימות, מתיחה וחיזוק של השרירים בגוף. חוגי פילאטיס בתל אביב מתחלקים לשני זרמים מרכזיים- פילאטיס ופילאטיס מכשירים. שני אלו עובדים למען אותה מטרה אך השוני הוא ברור- בפילאטיס אנו מחזקים את השריר ועובדים על יציבות באמצעים דלים אשר בדרך כלל כוללים כדור ומזרון ופילאטיס מכשירים הסטודיו נראה כמו מכון כושר עם מכשירים רבים והמדריכה מסבירה כיצד להשתמש במכשירים ועל מה כל מכשיר מתמקד. בסך הכל, בשני המקרים, המטרה היא חיזוק ועיצוב השריר מה שמשפיע לטובה על יציבה נכונה.

שמירה על אורח חיים בריא לא תלויה רק בללכת לרופאים ולהירשם לחוגים. יש לשמור גם על תזונה נכונה אשר כוללת את כל אבות המזון ואכילה בכמויות נכונות אשר מותאמות לכל אחד לפי משקל גופו וגובהו.


אודות מחבר המאמר

נכתב על ידי נופר דולברג

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.