אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פינוי דירות מוזנחות במיוחד

·         הדירה שלכם הוזנחה משך שנים רבות?

·         קיבלתם דירה בירושה שהוזנחה שנים רבות.

·         השכן שלכם סובל מהפרעה של אגירה כפייתית והצחנה נמאסה עליכם?

המצבים המתוארים לעיל אכן לא נעימים ומגיע זמן שבו מחליטים שאי-אפשר להמשיך לחיות בצורה הזו וצריך לטפל  בבעיה. מה עושים? פונים לחברת פינוי דירות אמינה והיא כבר תבצע עבורכם את פינוי הנכס על הצד הטוב ביותר, בלי הכנות ובלי הקדמות מיותרות.

דבר ידוע הוא שכאשר צוברים זבל משך שנים רבות, צריך בראש ובראשונה לפנותו וחשוב מאוד להקפיד שהפינוי לא יהיה ישירות אל הרחוב, כי אז, על-פי חוקי העזר העירוני, אתם מסתכנים בקנס והעיריה, כידוע, מאוד לא אוהבת כשעוברים על חוקי העזר העירוניים והיא מגיבה מיד. רצוי להעמיד מכולה בכניסה לבית ולפנות לשם את הציוד המיותר. כאשר פינוי דירה מסתיים אפשר להסיע את המכולה ולרוקן אותה באתר הפסולת שנקבע לכך.

דירות שהוזנחו משך שנים באופן קיצוני, כמו המקרים שהוזכרו לעיל, ראוי שיעברו חיטוי נגד מזיקים. גם את זה תבצע חברת פינוי דירות עבורכם.

לאחר שמפנים את הזבל שהצטבר משך השנים והפך למסוכן או רעיל, ניתן להתפנות ולבחון איזה פריטים ואיזה ריהוט יש בדירה והאם הוא שווה ערך לבעליו או לחברת פינוי דירות. אם יימצא כי הציוד רלבנטי לבעליו, הוא יישאר בדירה, אך אם הבעלים לא זקוק לו יותר, ניתן יהיה להשתמש בו ולמחזר אותו, לטובת איכות הסביבה. עיקר הכנסתן של חברות פינוי דירות מגיעה מהעברת פריטים ישנים שאינם נחוצים עוד לבעלי הדירה – אל אספנים ואומנים העוסקים בשיפוץ  והחיאה שלהם ומכירתם בירידי עתיקות המיועדים לכך. באותו אופן יועברו גם אוספים שונים, תמונות, מסמכים ישנים, דיסקים, תקליטים, כלי מטבח, חפצי נוי, צעצועי ילדים, מכשירי חשמל וכו'.

בתום הפינוי של כל הפריטים נשארים עם הדירה נטו. גם כאן צוות הפינוי יעזור לכם בניקיון הנכס, בסיודו ובצביעתו. הנכס יהיה נקי וצבוע ויהיה ראוי שוב למגורי אדם, להשכרה או למכירה. הפינוי והניקוי יעלו במאוד את ערך הנכס שבידיכם ויצדיקו את ההשקעה. 


אודות מחבר המאמר

שי, מומחה פינוי דירות

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.