אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

דיילות לכנסים ותערוכות

כולנו מוזמנים לתערוכות וכנסים לפחות 3-4 פעמים בשנה, כנסים מקצועיים, ייעודיים, מכירתיים, חווייתיים וכו'. רובנו נעבור מביתן לביתן נסמן וי ואולי ניקח איזה גיבאווי נחמד, נעזוב ונשכח את אשר קרה עד הכנס הבא. 

דיילות תערוכות וכנסים הן הפתרון המושלם להצלחת הכנס/תערוכה, ראשית, הן יפות, לרוב זהו חסם ראשוני אשר יגרום למבקר הפוטנציאלי לתת תשומת לב לנעשה בביתן. שנית, דיילות וורבאליות וממוקצעות ברזי המותג /המפרסם.

דיילות תערוכות וכנסים אשר נבחרו בקפידה ע"י הלקוח לרוב יוכלו לספק אקטיביזצייה אל מול המבקר, בין אם באיסוף לידים, מילוי שאלון, חשיפת המוצר וכו'.

לקוח חכם יבחר את דיילות התערוכות וכנסים עפ"י אופי ואופן השימוש תוך מתן דגש על המוצר/שירות אותו הוא רוצה לחשוף בפנינו.

דוג' - לתערוכה ייעודית של עולם "התינוקות" נעדיף לקחת דיילת שהיא אמא בעצמה ותיצור הזדהות עם המבקר. לתערוכה של עולם האופנה נבחר בדיילת שהיא דוגמנית.

כאשר נבחר את דיילת התערוכות וכנסים חשוב להקפיד שחברת הדיילות נותנת השירות הנה מקצועית, אמינה, בעלת ניסיון רב וכזאת שהדיילות עובדות בה על בסיס קבוע.

משבחר הלקוח את חברת הדיילות איתה ברצונו לעבוד יש להגדיר את פרופיל הדיילת אשר תתאים לכנס/תערוכה הספציפיים. לדוג' – דוברת אנגלית שוטפת, גיל בין 22-30, מעל 1.70 וכו'.

חברת דיילות טובה תזהה אצל הלקוח את הצורך ותדע לבחור את הדיילת המתאימה. לפי אופי הכנס/תערוכה מצריך דוגמנית רצוי לבקש לראות תמונה של הדיילת מראש.

טיפים להצלחת התערוכה/כנס:

1. נבחר את הדיילות אותן שאנו מעוניינים שייצגו אותנו.

2. נגדיר מה אנו רוצים שהדיילות כנסים ותערוכות יעשו, חלוקת פלאיירים, מזיגת יין, איסוף לידים וכו' .

3. נתדרך את דיילות התערוכות והכנסים ונכין אותן מבעוד מועד כך שיראו שהן עובדות מן המניין ולא דיילות חיצוניות.

4. ננשום עמוק וניתן לדיילות התערוכות והכנסים להפעיל את קסמן ולעשות בשבילנו את העבודה.

על כן, נוכחות דיילות תערוכות וכנסים חשובה ומשפיעה על מבקר התערוכה בין אם באופן ישיר ובין אם באופן עקיף, כך שינתן ערך מוסף לחוויית המבקר כזה שייחרט בזיכרונו לפחות עד הכנס הבא.  


אודות מחבר המאמר

gili

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.