אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אורחן מצפה הראל

אירוח בדואי בנוף משגע

כשאנו מנסים למצוא מקום ליהנות בו במסגרת של טיול בטבע אנו יכולים לראות כיצד יש מקומות מיוחדים בישראל שמציעים לנו יתרונות רבים. אם ניקח למשל את אורחן מצפה הראל נראה כיצד הוא משלב כל כך הרבה הנאות עד כי אין לנו מה לחשוב יותר מדי בטרם אנו מחליטים סופית להגיע אל המקום הנפלא שבו הוא ממוקם.

האירוח הבדואי צובר מדי שנה יותר ויותר אוהדים שמקפידים ליהנות ממנו כמה שיותר. אם בעבר היו הישראלים מעט ספקניים לגבי חוויית אירוח כמו זו הרי שכיום אפשר לראות כיצד אורחן מצפה הראל מספק אווירה קסומה מאוד ושלווה שקשה להשוות אותה למקומות רבים אחרים. הנוף מסביב גם הוא מדהים מאחר ומדובר באפשרות להשקיף על הרי יהודה ועל עמק איילון גם יחד.

מגוון פעילויות מיוחדות

הרצון שלנו ליהנות גם ממקום מיוחד מיופיו וגם מפעילויות שונות שיוצרים עבורנו הוא כזה שמביא אותנו לחיפוש אחר נקודות מרתקות ברחבי ישראל. אלו שמגיעים אל אורחן מצפה הראל  רואים כיצד הם נהנים לא רק מהנוף המדהים אלא גם מכך שאין רגע אחד משעמם. במקום נהנים המתארחים מארוחות חלביות טעימות במיוחד ליחידים ולקבוצות, וגם מפינת חי שכל ילד יאהב להיכנס אליה.

בנוסף יש גם מגוון פעילויות שמתאימות לבני כל גיל שחובבים אקשן כמעט כל תחום. גם קבוצות וגם בתי ספר יכולים ליהנות מסיפורי מורשת קרב (כמו זה על דרך בורמה), חוויות בטבע, פעילויות ODT לקבוצות, טיול אופניים מרתק, קריוקי בימים מסוימים של השבוע, שירי א"י ושירים ים תיכוניים בימים אחרים, ואף מוסיקת עולם שהיא חלק מקבלת השבת במקום.

מקום מושלם לאירועים מושלמים

מי שמחפש מקום לאירוע יודע כי כיום יש מגוון אפשרויות שיכולות להיות מרתקות ומיוחדות מאוד. כולנו זוכרים כיצד בעבר הדי רחוק אירוע היה משהו די סולידי שמתקיים במקום שגרתי יחסית (כמו אולם למשל). אך כיום מקומות מיוחדים בטבע הם אלו שלוקחים את ההובלה ומביאים רבים לבחור במקום מיוחד כמו אורחן מצפה הראל ולחגוג בצורה מקורית הרבה יותר.

המקום מציע אפשרויות מגוונות ונהדרות לעריכת אירועים מסוגים שונים. בין אם מדובר באירוע משפחתי, אירועים חברתיים או מסיבות, חגיגות וימי הולדת הרי שאפשר להיות בטוחים שהשמחה תהיה גדולה. אורחן מצפה הראל ממוקם סמוך לדרך בורמה בין צומת שמשון לצומת נחשון על כביש מספר 44 והוא מחכה לכל מי שרוצה להתפנק בטבע מהמם.


אודות מחבר המאמר

אורחן מצפה הראל אירוח בדואי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.