אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

יבוא אישי של רכבים

רכבים ביבוא אישי

מאז החל ענף הייבוא אישי לפרוח עלו לא מעט פעמים שאלות בנוגע למכוניות ביבוא אישי שמגיעות לישראל.

שאלות בנוגע לטיב הרכבים ביבוא אישי, (אם בנוגע למצב המכאני ואם בנוגע למצב המרכב של הרכבים), תוספות שקיימות ברכבים ביבוא אישי וכן שאלות בנוגע למקורם של אותם רכבים ביבוא אישי אשר מיובאים לארץ בכמויות אשר הולכות וגדלות.

אנו ננסה לתת מענה לחלק מן השאלות אשר בוודאי מעסיקות את כל מי שמעוניין לייבא לעצמו רכב ביבוא אישי וכמובן את אותם גופים אשר עוסקים במתן שירותי הייעוץ והליווי לתהליך הייבוא האישי.

כאשר אדם מבצע ייבוא אישי, רוב הסיכויים שתהיה זו אחת העסקאות המשתלמות שיעשה אותו אדם ולא בכדי, הרכבים המיובאים ביבוא אישי לישראל הינם רכבים אשר יוצרו במקור לשימוש בשוק האמריקאי/גרמני ולא יועדו לייצוא. רכבים אשר מיוצרים לשימוש מקומי, ברוב המכריע של המקרים מיוצרים ברמה גבוהה יותר מאשר הרכבים המיועדים לייצוא ובמה דברים אמורים, החל משימוש בסגסוגות מתכת טובות יותר, דרך שימוש בשכבות צבע רבות יותר על גבי מרכב הרכב ועד להוספת תוספות רבות ברכב כסטנדרט (מה שאינו קיים ברכבים המיוצרים לייצוא).

לפיכך, אדם אשר מבצע הליך של יבוא אישי, מרוויח בראש ובראשונה באיכות הרכב שהוא מקבל, לפני החיסכון במחיר, לפני התוספות, יש צורך להבהיר כי רכבים ביבוא אישי, הם פשוט רכבים שיוצרו מחומרים טובים יותר.

בנוסף לכך יש לזכור כי תוספות רבות המגיעות כסטנדרט ברכבי היבוא האישי, היו עולות כסף רב במידה ואותו יבואן אישי היה רוכש את הרכב בישראל ומבקש להוסיף את כל אתון תוספות אשר כאמור משולבות באופן סטנדרטי על ידי יצרני הרכב באותם רכבים המיוצרים לשימוש בשוק המקומי ולבסוף מגיעים לישראל כרכבים ביבוא אישי.

מלבד כל האמור לעיל אשר מהווה מרכיב חסכון עקיף לרכבים ביבוא אישי, ישנו כמובן את מרכיב החיסכון הישיר לרכבים ביבוא אישי והוא מרכיב המחיר, רכבים ביבוא אישי עולים לצרכן הישראלי כ15-35% פחות ממחיר רכב מגביל בישראל וזאת מבלי לקחת את מרכיב החיסכון העקיף אליו התייחסנו, מה שכמובן מגדיל את היתרון ביבוא רכב אישי אל מול רכישת רכב בישראל בצורה המוכרת לכולנו. 

הסיבה המרכזית שבגינה עלות הרכבים ביבוא אישי נמוכה אל מול עלות הרכבים בישראל, היא מחיר הרכישה בחו"ל. 

יש לזכור ששוקי הרכב בארה"ב ובגרמניה (מהם מגיעים מעל 90% מהרכבים ביבוא אישי) הינם שווקי רכב עצומים בגודלם, מספר כלי הרכב המשומשים בכל אחד משוקי הרכב הללו יכול להגיע למיליונים ואף עשרות מיליונים. המספרים הגדולים הללו, הם אלה המאפשרים אפשרויות רכישה מגוונות וכפועל יוצא השגת מחיר קרן נמוך אשר בסופו של דבר יביא לעלות יבוא נמוכה עבור המייבא. כמו בכל ענף, אדם מן השורה לא יצליח לקנות רכב בחו"ל ולייבאו לישראל כפי שצפוי להצליח בכך אחד מיועצי היבוא האישי הקיימים בשוק.

לסיכום ניתן לומר כי רכבי היבוא האישי טומנים בחובם מספר יתרונות רב יותר מאשר חסכון במחיר הרכב ולצערנו יתרונות אלו לא תמיד ידועים לאותם אנשים המבקשים לייבא רכב באופן אישי כך שיש צורך אמיתי להציף ולומר כי מלבד החיסכון במחיר, רכבים ביבוא אישי הינם מאובזרים יותר ואיכותיים יותר בהשוואה לרכבים המקבילים אשר נמכרים בישראל באופן סדיר. 


אודות מחבר המאמר

חברתנו מתמחה בכתיבה והפצה של תוכן שיווקי איכותי לעסקים וחברות שונות

תוכן איכותי היום הוא המפתח העיקרי להצלחה בתחום קידום אתרים בגוגל

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.