אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מה עושים כשנמאס לשלם מאות ואלפי שקלים על תקלות

שערים חשמליים נועדו בראש ובראשונה לעשות לנו סדר בחניה, בחניונים תת-קרקעיים כמו גם בבתים פרטיים ובישובי ספר נועד השער החשמלי ליצור יותר ביטחון במקום אך איך קורה שהפכנו כולנו למשועבדים לשער החשמלי? האם קיימת אלטרנטיבה אחרת?

גם לכם נמאס לשלם מאות ואלפי שקלים מיידי שנה על תחזוקת שער חשמלי, אם גם לכם נמאס מהקפיצים שנשברים מידי כמה חודשים במחסום חשמלי?  אם גם לכם נמאס מפיקוד חשמלי שרוף או מהצורך בשיפוץ מנוע חשמלי דעו לכם שאפשר גם אחרת.  החטא הגדול שכולנו חוטאים בו הוא בדרך כלל מתחיל בלקיחת כמה הצעות מחיר לצורך השוואה ובדרך כלל אנו גם יודעים עם איזו חברה אנחנו רוצים להמשיך את ההתקשרות אך השוואה מקצועית בין מוצרים אין לנו יכולת מקצועית לעשות וכך נוצר שהחלטתנו מונעת משיקולים לא מקצועיים. החלטה מתקבלת עפ"י הרושם שהותיר איש המכירות, הידע הטכני שלו, קצת הסתכלנו מסביב מה מותקן אצל אחרים ושיקללנו זאת יחד עם המחיר ובחרנו בחברה מסויימת, אך האם זו דרך נכונה לקבלת החלטות?

ממש לא כך מקבלים החלטות אך רובנו עושה זאת בהתנדבות ולא תמיד קיימת היכולת להקדיש את הזמן הנחוץ ללמוד את החומר ולדעת לקרוא הצעות מחיר ולשים לב לדקויות שבין ההצעות. רובנו לא יודע אך כדאי תמיד לשאול את נציג החברה לגבי השירות, לבדוק מהו זמן אופטימאלי להגעת טכנאי? מה עלות הביקור טכנאי שלא במסגרת האחריות? אילו חסרונות יש במוצר המוצע ואלוי יתרונות כוי... זו דרך מקצועית שלכם לדעת עד כמה המוכר מרשים אתכם או משקר אתכם, תבקשו לקבל מספרי טלפונים של לקוחות שמותקן אצלם מוצר דומה יותר משלוש שנים ואל תהססו להתקשר כי אתם מהר מאוד תלמדו על החברות השונות ותקבלו החלטות נכונות. אך מה בכול זאת עושים כשנמאס לכם מהשירות לשער חשמלי? אני קובע חד משמעית כי באפשרותכם לפנות לחברה מתחרה לקבלת הצעת מחיר לתיקון ושירות. פניה לחברה איכותית עם תו-תקן תאפשר לכם פתרונות שלפעמים תתקשו להאמין שהם קיימים, כך למשל שערים אב שער מצאה פתרון ולא צריך להחליף תקופות את הקפיץ איזון. על פי רוב פיקוד חשמלי שנשרף , זה קורה כתוצאה של תחזוקה ירודה של ספקית השירות שהרי באחריות החברה לאטום את הפיקוד לחלוטין.   גם מוסדות ציבור, צבא, חברות וועדי בתים יכולים לפנות לחברה מתחרה ולהרוויח.... 

 


אודות מחבר המאמר

 

הראל אשד,מנכ"ל שערים בע"מ מקבוצת מנופי אבי מומחה בתחום דלתות אוטומטיותשערים חשמליים ומחסומי חניה.

לפרטים נוספים טלפון: 03-6545000

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.