אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תקשורת לקויה בין אנשים

 

לכל אחד מאתנו המפה שלו

נראה כי כל אחד מאתנו עמד במצב שבו הוא נתקל בתגובה שלילית דווקא על ניסיון עזרה שניסה להציע. כיצד יתכן הדבר, אנו שואלים את עצמנו ומרגישים מאוד מתוסכלים ממצב מסוג זה. תקשורת לקויה בין אנשים היא דבר שמטריד כל מי שרוצה לחיות בצורה נורמטיבית בחברה מסוימת וכל מי שמעוניין לקדם את מטרותיו ו/או להשתלב בארגונים או במקומות מסוימים.

 

תקשורת בין בני אדם לא באה לידי ביטוי רק בדיבור מאחר וגם שפת הגוף היא דבר שאומר הרבה. אם אתם באים לחבק מישהו והוא נרתע מאחר והרגיש שחודרים לו למין שטח אישי שלו, הרי שיש כאן אי הבנה שמצביעה על כך שלכל אחד מאתנו יש את המפה שלו. אם נשכיל להבין זאת ולהתמקד בכך שאנו מנסים לקרוא את המפה של מי שמולנו נוכל לעשות צעד חיובי לקראת קשר איכותי יותר.

 

היתרונות הרבים של תקשורת זורמת

תקשורת היא כלי הישרדותי, לא פחות. כל אחד מאתנו מכיר את סיפור מגדל בבל. שם, לפי הכתובים, אלוהי ישראל החליט לבלבל השפות בין עובדי המגדל שביקשו להגיע לשמיים והפך קבוצה מלוכדת ומאוחדת שיש לה את אותה מטרה לקבוצות רבות של אנשים שאינם מבינים מה שותפם לעבודה אומר. הדבר שיבש לחלוטין את העבודה וגרם לקריסת המגדל המאיים.

 

עם שמחה ניניו תוכלו לראות כיצד תקשורת לקויה בין אנשים היא דבר שאפשר להתגבר עליו בצורה ברורה ומדויקת. במסגרת הסדנאות של מרכז השמחה נהנים באי המקום מהדרכותיה של אישה נעימת הליכות זו כשהם זוכים להכוונה אישית ובוחרים להם את הדרך המתאימה לשיפור איכות חייהם. באמצעות דמיון מודרך, מדיטציה ועוד לומדים רבים גם מהי תקשורת איכותית ומפרה.

 

מפתרון בעיות ועד מימוש מטרות משותפות

לכל אחד מאתנו יש הרבה מה לומר, ולכן אנו מעוניינים שיקשיבו לנו על מנת שנוכל לקדם אג'נדה, ליזום מהלך, להביע דעה, ליצור עניין ועוד. אך אם לא נדע כיצד להגיד את מה שיש לנו להגיד כנראה שנרצה לבוא מברכים אך נצא מקללים. היכולת לתקשר טוב יותר עם כל אדם, מגזר, חתך וכיו' היא כזו שמקדמת אותנו בצורה בטוחה אל עבר המטרה שלנו.

 

מדובר במיומנות רצינית ביותר שיש לשלוט בה בצורה יסודית. העברת מסר שאנו רוצים להעביר ללא בזבוז זמן או קרטועים מרגיזים מביאה גם לתחושה עצומה של סיפוק, למשמעות רבה ואף להערכה עצמית הרבה יותר גבוהה. גם בעולם של פייסבוק ושיחות מרחוק חשוב להבין עד כמה תקשורת לקויה בין אנשים היא דבר שחשוב לטפל בו בדרך לתקשורת זורמת וממצה.

 

 

 

 

 


אודות מחבר המאמר

דלתות מרכז השמחה, הממוקם בתל מונד, נפתחות לקראת מי שמעוניין בשינוי בחייו.

המרכז הוא מרחב של שינוי והעצמה לצועדים בדרך, מציע אוירה נינוחה, חלל מעוצב המוטען באנרגיה של שמחה ופתיחות ,סדנאות רייקי ומדיטציה טבולות בדמיון מודרך.

בחלל הסדנאות המשמש לסדנאות רייקי וסדנאות מדיטציה, מרחב ישיבה של מזרנים מעוטר באבני קריסטל, נינוח קטורת ואוירה של שלווה.

http://www.simhaninio.co.il
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.