אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

סושי: ליהנות בלי רגשות אשמה

 הרבה, וטוב לנו עם זה

זוכרים את הפרסומת הטיפשית עם מורן משהו שבו היא עמדה ואמרה "...ואם ביום שלישי לא בא לי..." או משהו כזה. הרבה זמן עבר מאז ובכל זאת פה ושם נזכרים בפרסומת הזו כי היא היתה פרובוקטיבית יחסית לתקופה בו שודרה. ואז אני נזכרת בניסוי שאיזה ברנש עשה לפני כמה שנים שבו הוא רצה לבדוק אם רשת ענקית שמוכרת המבורגרים, אכן מוכרת אוכל בריאותי כפי שדוברי הרשת טוענת... הבחור אכל במשך שנה כל יום ארוחה במסעדת הרשת , ותוך שנה הרופאים אמרו לו שחייו בסכנה בגלל כולסטרול גבוה ועורקים שנהיים צרים משבוע לשבוע.

העניין הוא, שעם סושי לא ממש צריך להיות מוגבלים כי סושי זה באמת אוכל בריא, דל שומן ועתיר מינרלים וסיבים. תשאלו את כל היפנים שחיים על סושי ועל אוכל דומה כבר המון שנים. אז טוב, לא נגזים ונאמר שאפשר לאכול את זה כל יום – שום אוכל הוא לא בריא עם אוכלים אותו בלי הכרה וגיוון, אבל בואו נאמר בבטחה שגם אם תאכלו אותו ביום שלישי ושישי ועוד איזה יום פה ושם, לא תגיעו למיון ולא תהיה לכם חסימה בעורקים כמו האמריקני המסכן ההוא שחרף נפשו כדי להוכיח שמוכרים לציבור שטויות.

תזונאים רבים אפילו ממליצים על אופציה של סושי אם יושבים במסעדה ואם היא קיימת בתפריט, כי סושי זה הרבה פחות משמין מפיצה או כל אוכל אחר שמוגש הרבה במסעדות. אבל למה דווקא סושי בתל אביב?

באמת שאלה טובה. לא חייבים. יש סושי טוב גם במקומות אחרים. אבל מה לעשות שיש דברים שגם אם אין להן סיבות מוצקות עדיין הן ממשיות? למה לראות סרט באמצע שבוע בתל אביב ואחר כך לשבת בבית קפה כדי לסגור את הערב? למה ללכת ליריד הספרים בשבוע הספר דווקא בתל אביב או ליריד האוכל או סינמטק דווקא בתל אביב? למה לגור שנה, בדירת חדר עלובה דווקא בתל אביב כשאפשר לעשות זאת, ואת יתר הדברים, בכל עיר אחרת גדולה בישראל? כי תל אביב זה תל אביב. יש בה אווירה צעירה ושוקקת, ישן לצד חדש, נוסטלגי לצד חדשני, ולצורך עניינינו יש שם את המסעדות הכי טובו כולל מסעדות של סושי בתל אביב.

בתל אביב יש גם מבחר מסעדות סושי גדול מבחינת מחיר. יש סושי בתל אביב יקר מאוד ויש פחות יקר אך לא פחות טוב. אלו האחרונות עושות בדרך כלל משלוחים כך שאפשר ליהנות ממעדני סושי בתל אביב גם בבית, ולעשות מזה ערב רומנטי עם בן או בת הזוג או לחילופין ערב בבית עם החברים. תתפלאו לגלות ש...

דווקא בתל אביב, העיר הכי בינלאומית וחופשית בישראל, יש הרבה מסעדות של סושי בתל אביב שהן כשרות. כך שכולם וגם מי שמקפיד על כשרות או שסתם לא מעוניין לאכול יצורים מימיים עם רגלים או רכיכות נוזליות...יכול למצוא סושי טעים מאוד ואותנטי במסעדות סושי בתל אביב שהן כשרות. במסעדות כאלו מגישים את סוגי הסושי שהם ממילא יותר פופולאריים- סושי עם טונה או עם סלמון או הסושי הצמחוני עם אבוקדו. בקיצור, שווה לנסות, כי דווקא המסעדות הטובות ביותר של סושי בתל אביב הן המסעדות הכשרות עם הסוגים היותר סולידיים של סושי. 

אודות מחבר המאמר

סופר סושי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.