אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אובדן כושר עבודה – איך נכון להתנהל מול חברת הביטוח?

 

חברות הביטוח ידועות בניסיונן לבטל או להפחית פיצויים המגיעים לנפגעים על פי הפוליסה. במקרים של אובדן כושר עבודה במיוחד כשהסכומים גבוהים, יש חשיבות גדולה להתנהלות נכונה מול חברת הביטוח.

פניה לעורך דין

בכל מקרה של אובדן כושר עבודה בשל תאונת דרכים, תאונת עבודה, תאונות תלמידים או כל סיבה אחרת חשוב מאוד לפנות אל עורך דין המתמחה בתחום. עורך הדין יוכל לעזור לכם להתנהל נכון מול חברת הביטוח ולהבטיח כי תקבלו את הפיצוי המתאים מן החברה.

מה חשוב לעשות או לא לעשות במקרים של אובדן כושר עבודה ?

·         חשוב מאוד לפנות אל חברת הביטוח מהר ככל האפשר, תביעה המוגשת לאחר חודשיים או יותר היא עילה להפחתת פיצויים.

·         חשוב מאוד להגיע אל רופא מומחה ולקבל ממנו אישורים מתאימים על פגיעתכם או מחלתכם, חברות ביטוח לרוב לא מתייחסות ברצינות לאישורי מחלה מרופא משפחה.

·         חשוב מאוד לא להיכנע לקביעות ודרישות חברת הביטוח, יש לפנות אל עורך דין שמתמחה בתחום של אובדן כושר עבודה ולהתייעץ אתו לפני כל מילוי בקשה של חברת הביטוח.

·         אין לדבר עם חוקרי חברת הביטוח בשום פנים ואופן, מטרתם אינה לעזור לכם אלא להכשיל את התביעה שלכם. הם יכולים להתחזות לעובדי רווחה וביטוח לאומי, לטעון כי הם אלו שיוכלו לעזור לכם לקבל פיצוי גבוה וכדומה. יש להפנות כל גורם המבקש מכם פרטים על המקרה אל עורך הדין שלכם.

·         גם לאחר שהתביעה התקבלה והתחלתם לקבל תגמולים מחברת הביטוח, מפעם לפעם החברה עשויה לבדוק אתכם על ידי בקשה להגיע לרופא מומחה מטעמה למשל. חשוב מאוד להתייעץ עם עורך הדין שלכם לפני כל מהלך שכזה.

תאונת דרכים ואובדן כושר עבודה

במקרים של תאונות דרכים חשוב מאוד לתעד את התאונה ואת כל הטיפול הרפואי העקבות התאונה היטב. פגיעות לאחר תאונת דרכים יכולות להופיע שבועות ואף חודשים לאחר התאונה, עובדה שמקשה על הוכחת אובדן כושר עבודה . חשוב מאוד לפנות אל עורך דין תאונות דרכים על מנת שזה יוכל לעזור לכם מול חברת הביטוח במקרים סבוכים אלו. 


אודות מחבר המאמר

אקסטרה - קידום אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.