אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עיצוב גינות - הרבה מעבר לשתילת שתילים

 

עיצוב גינות – לא מה שחשבתם

 

חברות ואנשי מקצוע בתחום עיצוב גינות פרטיות עסוקים מאוד בימינו, הודות לפופולאריות של תחום זה ולעובדה כי רבים מעוניינים בעיצוב גינה מיוחדת, אשר תשקף את טעמם האישי ומתייחסים אליה כאל חלק בלתי נפרד מהבית עצמו. עיצוב מוצלח של הגינה הפרטית יעניק לכם גן עדן קסום ויפהפה, ומקום מפלט איכותי אליו תשאפו לשוב בכל יום מן העבודה, לנוח ולהתרגע, להתפנק ולנקות את הראש. עיצוב גינה כולל תכנון גינה והשקעת מחשבה רבה, והיא מבטאת תפיסה עיצובית ייחודית, אווירה וטעם טוב כאשר חושבים על צבע לגינה, הדבר הראשון שצץ בראש הוא כמובן אילו צמחים לבחור. צמחים ופרחים הם כמובן מרכיב חיוני ביותר של עיצוב גינות וזאת מאחר שבכ-99% מהגינות יש צמחים. עיצוב גינות הוא מקצוע לכל דבר. אין מדובר רק בגננות נטו, שתילת צמחים והשקיית חלקת דשא אלא בניית קונספט עיצובי שלם תוך התחשבות בתנאי הקרקע, משק המים, האקלים הסביבתי ושיקולי אסתטיקה מורכבים.

 

עיצוב גינות – הרבה מעבר לשתילים

 

תהליך עיצוב גינה מקבל תפקיד חשוב בשנים האחרונות כאשר המגרשים הולכים ונעשים יותר קטנים הצפיפות הולכת ונעשית יותר גדולה ומצד שני כמו בכל תחומי החיים, עיצוב גינות הרמוניה והייחודיות הופכים להיות חלק חשוב מאיתנו . בבואנו לתהליך עיצוב גינה עלינו לשים לב שהגינה היא חלק בלתי נפרד מחלל הבית והמבנה, היא משלימה אותו והבית משלים את

גם אם שכרתם את שירותיו של מעצב גינות שהטווה את הבסיס העיצובי של הגינה, תוספת של כמה עציצים ואדניות במקומות הנכונים ובהתאם לבחירה ולטעם שלכם, תוסיף לגינה אופי אישי, עיצובי וגם פרקטי. עיצוב הגינה הפרטית עבר תהפוכות רבות בשנים האחרונות., החשיפה לחומרים חדשים הביאה עימה חדשנות וקראטיביות רבה בקרב מעצבי הגנים בישראל. גינה מעוצבת ומטופחת מעלה בצורה משמעותית את ערך הנכס, ומאפשרת החזר של 100-200 אחוזים מההשקעה שלכם בגינת ביתכם, מעבר להנאה הרבה שתפיקו ממנה. השיקול העיקרי בעיצוב גינות צריך להיות הנפשות הנהנות מהן. הצורה שבה הנפשות מתנהלות בשטח תכריעה את האסטטיקה של עיצוב הגינה בסופו של דבר, ולא להיפך. לפרטים נוספים אודות עיצוב גינות הקלק/י כאן.


אודות מחבר המאמר

קלייר פלמן

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.