אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כל מה שרציתם לדעת על איטום גגות

 

אם אתם סובלים מנזילות בתקרה בחורף או אם אתם סובלים מחום ממושך בתקופת הקיץ, כנראה שאתם גרים בקומה העליונה בבניין או בבית פרטי וזקוקים בדחיפות לאיטום גגות. במדינתנו החמה כמעט שאי אפשר להסתדר ללא איטום מקצועי של קירות ותקרת הבית ובמאמר הבא נסביר איך זה בדיוק עובד, למי זה מיועד ומה החומרים שאיתם משתמשים כדי לאטום גגות.

איטום של גגות בניינים- מה החשיבות

אם אתם גרים בקומה הראשונה בבניין, כנראה שאתם בד"כ לא מרגישים לחץ של חום מגג הבניין, אך ישנם רבים אשר גרים בקומה האחרונה או אפילו בזו שמתחתיה ומרגישים גלים עצומים של חום בקיץ או נזילות בתקופת החורף והגשמים. כל אלו כמובן אינם במקרה, אלא מטיפול לקוי של איטום הגגות. הפיתרון למזלנו הוא פשוט מאוד וכל מה שצריך לעשות הוא להזמין חברה המתמחה באיטום שתבצע את העבודה בקלות, במהירות ובפשטות.

באיזה חומרים משתמשים

בתחום האיטום קיימים מס' חומרים ידועים שאיתם משתמשים לצורך העבודות השונות. החומר הישן ביותר הוא הזפת. מדובר בחומר שחור שאותו מניחים על גג הבניין. החסרונות שלו הוא שמדובר בחומר בעל ריח לא נעים ויעילותו כמגן היא שנויה במחלוקת. בנוסף גם זפת צריך לתחזק מדיי כמה שנים ולחזור על הפעולה. פיתרון אחר ואיכותי יותר הוא איטום גגות באמצעות פוליאוריטן. זהו חומר שניתן להקציף, לערבב ולהשתמש בו לשימושים שונים. במקרה שלנו- לצורך אטימת מבנים. שימוש בפוליאוריטן גם מבטיח עבודה מקצועית יותר וגם מונע את הצורך לחזור על הפעולה בשנית לאחר מס' שנים.

פוליאוריטן ושימושיו השונים

חברות בניה, תעשיה ועץ כבר מצאו בשנים האחרונות את היתרונות הגדולים שבחומר הפוליאוריטני. ניתן להשתמש בו כדי לצבוע רהיטים שונים, ניתן לעשות בו שימוש באיטום רצפות של חניונים למשל וגם ניתן להשתמש בו לצורך איטום גגות. יש לו אלפי שימושים וכולם מסתכמים בכך שמדובר בחומר מעולה שאלו שיודעים לעבוד איתו נכון- מבטיח תוצאות מדהימות לאורך זמן.

 


אודות מחבר המאמר

ירדן הראל היא כותבת מאמרים רבים בתחום איטום גגות, אחזקת מבנים, בדק בית ועוד. 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.