אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ווידאו היא דרך האפקטיבית והיעילה ביותר לפרסום.

 

 

 

ווידאו היא דרך האפקטיבית והיעילה ביותר לפרסום.

 

קיימות מספר דרכים לפרסום באינטרנט בניהם: פרסום ממומן בגוגל אדוורדס כשבאפשרות זו קיימת גם אפשרות לעשות קידום אורגני לאתרים אשר יופיעו בראש תוצאות החיפוש בגוגל. כמו כן, ישנה אפשרות  לפרסם כיום גם באתר פייסבוק. כאשר לצד רשתות גדולות אלה ניתן לרשום גם את ענקית חיפוש הוידאו יוטיוב. שיווק ביוטיוב הפך עם השנים לאתר אטרקטיבי ויעיל במיוחד לטובת פרסום ביוטיוב.

 

מספר נתונים מעניינים על יוטיוב

במרוץ השנים יוטיוב הפך אמצעי כמנוע חיפוש לשני בגודלו בעולם. המקום בו הגולשים צופים בהכי הרבה סרטונים הוא יוטיוב פחות או יותר כמיליארד צפיות ביום. ומסיבה זו הפך לאמצעי ליצירת חשיפה בקהל על ידי קידום ביוטיוב.  יוטיוב למעשה נרכש מגוגל כשנה לאחר המצאתו, מאות מיליוני גולשים באתר מעלים מיליוני סרטונים בכל רגע נתון, ובין היתר כסירטוני שיווק ביוטיוב. יוטיוב יצא בשיווק תוכנית שותפים, לפיה הוא מאפשר לרשתות תוכן ומשתמשים שמייצרים את הסרטים להיות שותפים ברווחים.

 

הדרכים השונות לקדם את האתר בקידום ביוטיוב

ממש כמו גוגל , גם ביוטיוב ישנה אפשרות לעשות פרסום ביוטיוב בין אם הוא אורגני או ממומן. כאשר פרסום אורגני מתבצע בהעלאת סרטים ליוטיוב כשיווק ביוטיוב. כשכול שעליכם לעשות הוא לייצר סרטון לקידום ביוטיוב, לקבוע לסרטון מילות מפתח אשר אליהן הוא יקושר ועל פיהן הוא ימצא בתוצאות החיפוש. חשוב לבצע שיווק ביוטיוב על פי הקשר כך שהסרטון יופיע במקום רלוונטי. חשוב לדייק בפרטים אלה משום שטיבו של סרטון  נאמד לפי מספר הצפיות בו.האפשרות השנייה לקידום ביוטיוב היא פרסום ממומן. אשר זהה לגוגל אדוורדס, רק שפה מתעסקים ב-קידום סרטונים ביוטיוב

טיפ חשוב

חשוב לדעת, שכדאי ומומלץ להסתייע בשירותיו של בעל מקצוע בקידום אתרים אשר מתמחה גם בבניית אתרים על מנת שכאשר יהיה צורך לבצע הוספות לאתר האינטרנט בעל המקצוע ידע לתת את המענה חכך בצורה מיקצועית. 


אודות מחבר המאמר

חשוב לדעת, שכדאי ומומלץ להסתייע בשירותיו של בעל מקצוע בקידום אתרים אשר מתמחה גם ב-בניית אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.