אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פינוי דירות - זה לא חייב להיות מעמסה

 

לא רק דירות נדרשות לפינוי. בתי עסק רבים מוצאים עצמם עומדים בפני כמות גדולה מאד של מוצרים, של מכונות מסוגים שונים וניירת שאין לה סוף, אביזרי אריזה, ריהוט, לכלוך וזוהמה והרשימה ארוכה. קשה מאד לפנות בתי עסק, קטנים כגדולים ושלא נדבר על בתי חרושת גדולים. חברה עבור פינוי דירות תבצע את המבצע ביעילות ובמקצועיות היות וזוהי המומחיות שלה.

כיצד לפנות עסק במהירות?

עבור פינוי של משרדים, בתי עסק, בתי חרושת וכדומה, חבל על המאמץ הגדול. יש מי המתמחה בזה. הזמנת חברת פינוי דירות אל המקום הנדרש חשוב טרם קביעת המחיר. כמה ימים טרם הפינוי ניתן לקבוע פגישה, ללא עלות וללא התחייבות עבור אומדן הביצוע. לרוב, כשעוברים דירה, לדוגמה, שיחת טלפון קצרה קובעת את המחיר על פי כמות הארגזים ופירוט החפצים הכבדים שיש בדירה כגון מקרר מספר ארונות, ריהוט וכדומה. כמו כן מובא מיקום הדירה (קומה, רחוב נוח לשינוע, מעלית, מדרגות).

במקרה של פינוי דירות, מחסנים , בתי עסק ובתי חרושת יש צורך בביקור של איש צוות. אותו אדם מטעם החברה מבצע סיור יחד עם הלקוח על מנת לעבור על כל החפצים כדי שיהיה ברור לשניהם במה מדובר. האומדן חשוב עבור הזמנת כלי הרכב המתאים. לא אחת קורה כי מדובר גם בצורך לבצע ניקיון של המקום. חשוב לדעת מה נשאר בתחום המקום ודרוש בניקיון ומה עתיד להיות מועבר. לעיתים עולה הצורך גם בחיטוי המקום. חשוב כי הצוות יהיה מאובזר בכלי העבודה ובחומרי הניקוי המתאימים עבור ביצוע מקצועי וראוי.

לעיתים מסע הפינוי גובה מחיר רגשי מאותו הלקוח, לדוגמה, כאשר מדובר על עיזבון או ירושה של מי היקר לו. הסיור מאפשר ללקוח לעבור על כל החפצים על מנת לוודא מה הוא מעוניין להשאיר ומה לא. קיימים מקרים בהם חפצים יקרים נקנים על ידי חברות כגון אלה והמשא ומתן מראש מקל על התהליך. אזור הפינוי נבחן על מנת לייצר את העבודה המהירה, לדוגמה, הזמנת מנוף במידת הצורך. כמות אנשי הצוות הנדרש גם מובא בחשבון על פי מדד העבודה.


אודות מחבר המאמר

שי, מומחה פינוי דירה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.