אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

למה הכוונה פינוי דירות ?

 

לא כל אחד יודע כי קיים מענה עבור פינוי דירות מעיזבונות, ירושות וכדומה. יתרה מכך, לעיתים עולה הצורך בפינוי דירה ובשיפוץ אחרי על מנת שניתן יהיה להעמיד את הנכס למכירה או להשכרה. לעיתים עולה הצורך בשדרוג הנכס, באופן משמעותי. חברות האמונות על תחום פינוי הדירות מספקות את המענה היעיל והנוח ביותר עבור המטרה.

למה לא לפנות לבד?

דרוש כוח עבודה גדול של מיומנים בתחום עבור פינוי דירות. מי שחווה מעבר דירה כבר יודע כי מה שנראה קל ונוח לעשייה כמו אריזה - אינו באמת כזה. כמות החפצים אשר אוגר אדם במהלך חייו היא עצומה. אביזרי האחסון שיש בהם צורך כגון ארגזים, מתבקשים בכמות גדולה. לא אחת מבצעים בני המשפחה סיורים אינסופיים עבור החצר האחורית של הסופר על מנת לדלות ארגזים. מגדילים לעשות מי אשר רוכשים ארגזים בגדלים שונים עבור המטרה: מדובר על עלות נוספת.

במידה ונניח לאריזה של הכבודה, מדובר בצורך בשינוע. במקרה של מעבר דירה ברור להיכן מיועדת התכולה. יש לה כתובת. במקרה של חפצים ללא מענה צצה בעיה. להיכן? פסולת המושארת ברחוב מסכנת את בעליה בקנס כספי גדול וחבל על התענוג המפוקפק.

מה מבצעת חברת פינוי דירות?

חברת פינוי דירות לוקחת את האחריות לביצוע כל הנדרש מרגע האריזה, לאורך כל שלב השינוי (מהדירה אל האזור המורשה לכך). מעבר לכך אמונה חברת פינוי גם על השלב הסופי, הווה אומר ניקיון המקום. לעיתים נדרש גם חיטוי המקום. חברת פינוי מגיעה אל המקום עם צוות מאובזר מראש. כלי העבודה ישמשו עבור פירוק כל הרהיטים, המדפים והארונות. צוות הביצוע מבצע את עבודתו באחריות ולכן דואג לאבזר עצמו בלבוש בטוח, קסדת מגן, במקרה הצורך, כפפות מסייעות וכדומה.

החברה מספקת גם את חומרי הניקוי עבור השלב הסופי. במידה ועולה הצורך בשיפוץ, שבירת קיר וסיוד, מגיע הצוות מאובזר מראש בכל הדרוש. העבודה מתנהלת במהירות וביעילות ובכך יתרון גדול. כל הציוד, מהפריטים הקטנים ביותר ועד לפריטים הכבדים והגדולים מועבר אל אזורי אשפה המיועדים לכך, כולל פינוי מיוחד עבור פסולת בניין. יש כתובת עבור כל עניין ועניין.

 


אודות מחבר המאמר

שי, מומחה פינוי דירה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.