אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פינוי דירות ישנות ומוזנחות במיוחד

במסגרת עבודתם השוטפת של בעלי מקצוע בתחום פינוי דירות לכל מטרה, הם נתקלים בלא מעט מקרים של דירות ישנות, מזוהמות ומוזנחות במיוחד. דירות אלו שייכות בדרך כלל לקשישים, ערירים, אספנים כפייתיים, או לחילופין, דירות שלא היה מי שיטפל בהן באופן השוטף או שהיו סגורות ונעולות לתקופות ממושכות.

פינוי דירה ישנה או מוזנחת דורשת מבעלי המקצוע להשקיע מאמץ גדול יותר, הן בשלבי הפינוי והן בשלבי השבת הסדר והארגון לדירה במסגרת ניקיונה וסידורה מחדש. בחלק גדול מהמקרים של פינוי דירות ישנות ומוזנחות, מדובר בדירות בעלות תחלואים רבים, כגון: ריחות צחנה, עובש ופטריות על קירות הבית, חרקים, מזיקים ומכרסמים הנמצאים בכל פינות הבית ועוד.

הזמנת בעל מקצוע לצרכי פינוי דירה ישנה, מחייב אתכם לבדוק עימו האם הוא משתמש בציוד המקצועי והמתקדם ביותר לצורך כך, והאם הוא בעל ניסיון בתחום פינוי דירות מזוהמות במיוחד (בחלק מהמקרים, בעל המקצוע המעוניין בעבודה יאמר לכם שיש לו ניסיון בתחום, אך עם הגיעו לדירה הוא יחטוף "פיק ברכיים" מהלכלוך והזוהמה ויסרב לבצע את העבודה).

פינוי דירות –המקרים החריגים

פינוי דירות הינו מקצוע המחייב את העוסק במלאכה להיות ערוך ומוכן לכל מקרה, ואפילו החריג ביותר. מניסיונם של בעלי מקצוע איכותיים ומיומנים בתחום, ברחבי הארץ נמצאים אלפי דירות הנמצאות במצב תברואתי קשה ביותר, שברוב המקרים אינו מאפשר מגורי אדם. פינוי דירה כזו על ידי אותם בעלי מקצוע מנוסים ואיכותיים, מתבצע תוך כדי שימוש בחומרי מיגון לצרכי הגנה מפני הריחות והתחלואים השונים הנמצאים בדירה.

דירות אלו מתאפיינות בדרך כלל בזוהמה שהצטברה עם השנים, בין אם מדובר בתוצאה של הזנחה מתמשכת, ובין אם מדובר בדירות של אספנים כפייתיים האוגרים מכל הבא ליד אל ביתם.

פינוי דירות ישנות- השירותים הנלווים

לכל הליך של פינוי דירה ישנה מוצעת ללקוח גם תכנית שירותים כוללת, המיועדת להשיב את הסדר והארגון לדירה, ולאפשר בה אורח חיים איכותי ובריא. שירותים נלווים אלו במקרים של דירות ישנות במיוחד כוללת מסגרות שונות של עבודות שיפוץ, ניקיון וחיטוי יסודי של הדירה, צביעת הדירה, הדברת הדירה ועוד.


אודות מחבר המאמר

שי שי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.