אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מה אוכלים עם הקפה?

 

מה אוכלים עם הקפה?

 

הקפה המפנק מלווה אותנו לאורך כל היום בין אם זה בבוקרו של יום, בשעות הצהריים ואליו לקראת הערב, תמיד נשיב בחיוב לשתות קפה עם חבר או עם הבעל או האישה.

בדרך כלל בבתי קפה ומסעדות שם מוצבות מכונות קפה תמיד יציעו לנו עם הקפה לאכול משהו כאשר בדרך כלל הברירה הטבעית היא משהו מתוק ולרוב פרוסת עוגה.

גם בביתנו כאשר אנו שותים קפה אי אפשר לדלג על המאכל הקטן הזה שמוסיף המון טעם והופך את הקפה למהנה ומפנק במיוחד.

רבים מאיתנו אשר שותים מספר רב של כוסות קפה במהלך היום שותים לעיתים ללא כל תוספת אך כדאי לדעת עם הקפה ניתן לשלב לא רק מאפים או קינוחים מתוקים ורצוי משהו מזין בשביל הבריאות.

 

מי בא לקפה ומאפה?

 

בפעם הבאה שתלגמו את הקפה בין אם זה בביתכם בדרך המסורתית והטובה ובין אם הכנתם אותו באמצעות   מכונות קפה אוטומטיות  הנפוצות בבתים רבים בימינו, חשבו לאכול משהו מזין וטעים כמו כריך בריאות מלחם מלא, חטיף גרנולה או אפילו קרקר עם גבינה.

מסתבר שהקפה על כל סוגיו הולך טוב עם כל טעם שנצמיד לו ובמיוחד בבוקרו של יום כאשר הבטן מתחילה לקרקר.

גם במקומות העבודה שלנו, הפיתוי נמצא כל הזמם בין אם מדובר בקפה במשרד או בגיחה קצרה לבית הקפה הסמוך המציע קפה משובח מ מכונות קפה מקצועיות

גם כאן חשבו פעמיים לפני שתטעמו את העוגה המתוקה או הקרואסון המפנק שכן ישנן אפשרויות בריאות הרבה יותר, משמינות פחות ולא פחות טעימות או מתוקות.

גם פירות יבשים מתאימים לקפה ואפילו דברים מלוחים ישתלבו היטב.

אם שתיתם קפה לקראת הצהריים כדאי לשלב אותו יחד עם הארוחה הקלה כמו כריך או פריכיות אורז הקיימות בטעמים שונים. ידוע כי הקפה מדכא במידת מה את תחושת הרעב לכן אל תתפתו להזמין בבית הקפה מנה גדולה או השתדלו שלא לסיים את כולה.

כך תרגישו נמרצים וערניים בשל נוכחות הקפאין שבקפה שהזמנתם  ועדיין לא כבדים במיוחד.

 


אודות מחבר המאמר

מאמרים מקצועיים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.