אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

האם דיאטת סמונס מהתוכנית של אודטה היא אמיתית?

האם יצא לך לראות את התוכנית של אודטה לאחרונה? שבה היא מראיינת אואנה לייבוביץ לגבי דיאטה מהירה מאוד של דר' סימונס? את אותה הדיאטה שאותה אודטה עשתה בעצמה והורידה הרבה קילוגרמים בזמן מאוד קצר?

היום כל המדינה מדברת על דיאטת דר' סימונס או בשמה האחר - דיאטת hCG. כל מיני דברים צצים ברשת בהקשר זה - אפשר לקרוא עדויות מתלהבות של אנשים שעברו את התהליך הזה וירדו מ- 5 עד 15 קילוגרם ואף יותר בתקופה קצרה מאוד. הרי סבב אחד של הדיאטה הוא כמה שבועות בלבד ואחרי עוד כמה שבועות נוספים ניתן לעשות עוד סבב ובכך לרדת עוד 10-15 קילו.

אם מחפשים מקומות או אנשים שמוכרים את הדיאטה, החל ממכירת תרסיס בלבד עד למכירה של ערכה רצינית שכוללת מדריך מפורט ותמיכה מלאה - גם כאן המגוון הוא עצום.

ואם גם את רוצה לעשות דיאטת הרזיה מהירה ולהעיף 10 קילו או יותר, אז בטח את רוצה לדעת תשובה ל- 3 השאלות הבוערות ביותר:

1. האם זה אמיתי? האם הדיאטה אכן עובדת?

2. האם היא תעבוד עליי? או שיעבדו עליי המוכרים?

3. מה לקנות וממי? איך לדעת לבחור על מה להוציא את הכסף שלי?

במאמר הזה אני רוצה לעשות קצת סדר ולתת תשובות שתוכלי לבדוק אותן ולקבל החלטה ביתר קלות. אבל קודם מי אני? טוב, אני משוחד, זה בטוח - אני אישית עשיתי את התהליך הזה של דיאטת דר' סימונס – עשיתי שני סבבים עד כה וירדתי יותר מ- 20 קילוגרם. עשיתי את הצורה המקורית שלו, כלומר, תרסיס פלוס דיאטה של 500 קלוריות.

אני אישית וגם אשתי עשינו את הדיאטה עם הערכה של אואנה לייבוביץ שכוללת בתוכה תרגום של המחקר המקורי של דר' סימונס, אותו קראתי פעמיים כדי להבין טוב טוב למה אני נכנס ולמה לצפות במהלך הסבב. מה לעשות - אני רוצה לדעת מה אני עושה, למה, מה כן ומה לא - כנראה, שגם את אם את קוראת את המאמר שלי.

שאלה ראשונה - האם זה אמיתי?

אז כן, זה אמיתי. הדיאטה עובדת. היא עובדת כל כך טוב שסביבה צץ כל הרעש הזה - החל מאנשים שמצליחים איתה, אנשים שלא הצליחו, משווקים אלה ואחרים וכמובן, העיתונות.

לצערנו או לשמחתנו, הדיאטה מבוססת על שני דברים לגמרי טבעיים:

א. תרסיס מבוסס אצות ים בעל פעילות של HCG - פעילות של שחרור שומנים לשריפה על ידי הגוף. במקור HCG התגלה בגוף של אישה בהיריון ונחשב להורמון. היום בארץ לא משווקים את ההורמון האנושי אלה תרסיס צמחי מאצות ים.

ב. דיאטה של 500 קלוריות ממרכיבים, שכל אחד יכול בקלות למצוא ולקנות בכל חנות מצרכים.

למה לצערנו? כי, על תהליכים טבעיים אי אפשר להוציא פטנט וחברות תרופות עם עזרה של גורמים רשמיים שונים ואוניברסיטאות שנמצאות בכיס שלהן, עשו רעש: אין הוכחות מדעיות, לא הוכח שעובד וכו'

צריך להבין שהדיאטה פותחה על ידי דר' סימונס באמצע המאה הקודמת במהלך של מחקר קליני פרטי אמיתי על אלפי פציינטים שלו בקליניקה פרטית ברומה. הדיאטה עובדת כמו שעון שוויצרי, מתקתקת ושורפת שומן.

ודר' סימונס המנוח פרסם את הממצאים שלו לכל אדם שייהנה מהפתרון המלא שהוא מצא ופיתח לבעיית עודף משקל האיומה שקיימת כיום בעולם המודרני במימדים עצומים.

ובגלל שאי אפשר להוציא על זה פטנט, חברות התרופות לא יכולות להרוויח מכך. והן לא אוהבות שאנשים לוקחים את בריאותם לידיים שלהם ומצליחים להיפתר ממצבים שנחשבו לבלתי ניתנים לשיפור.

טוב, זה היה לידיעתך ולשיקולך. באתר שלנו ניתן למצוא את המחקר המקורי של דר' סימונס יחד עם עוד 2 מחקרים עצמיים שמוכיחים את היעילות של הדיאטה. אפילו ב YNET יצאו שתי כתבות שמספרות על מחקרים באוניברסיטאות שמוכיחות את יעילות הדיאטה מהיבטים שונים.

שאלה שנייה - האם הדיאטה עובדת על כל אחד?

הדיאטה פועלת על ידי הפעלת תפקוד הגוף הטבוע בו של שחרור שומנים ומנגנוני חילוף החומרים שהם אחידים לכולם. כמו שכל אישה שנכנסת להיריון עוברת תהליך זהה שנגמר בילידת תינוק, כך גם הדיאטה עובדת באופן חלק ואחיד על כל אדם, גבר או אישה, ילד או איש זקן.

וכן, כמו שיש נשים עם סיבוכים בהיריון ובעיות בנושא, ישנם אנשים בודדים שעליהם הדיאטה עלולה שלא לעבוד. אל דאגה - מדובר אך ורק במצבים בריאותיים לא תקינים שעבורם קיימת בדיקה רפואית מסודרת ואפשרות לקבל אישור מרופא בכיר שמכיר את התהליך לעומקו.

שאלה שלישית - אז מאיפה קונים ומה בדיוק?

כיום, כמו שאמרתי, ניתן להשיג החל מתרסיס בלבד ועד ערכות רציניות שכוללות מדריכים וליווי.

לדעתי, חשוב לדעת רק את שני הדברים הבאים:

א. התרסיס כיום הוא זהה אצל כולם - תוסף תזונה צמחי שמיוצר על ידי מפעל ישראלי בשם "טבעון ביוטק" בעל רישיון משרד הבריאות לייצור תוספי מזון.

ב. דר' סימונס השקיע 40 שנה בפיתוח וחידוד הדיאטה שלו. דיאטה שכוללת 500 קלוריות יומיות. הדיאטה משלימה את פעולת שריפת השומן שהיא לבדה מספקת עוד 1500 עד 4000 קלוריות ליום עבור הגוף. כל דיאטה אחרת לא עברה בדיקות קליניות של עשרות שנים וניסיון של עשרות אלפי אנשים בכל העולם. מה שכן, דיאטות אחרות מבוססות על ידע נוסף שקיים כיום בתחום של תזונה וניסיון אישי של המשווק.


אודות מחבר המאמר

אני מזמין אותך לבדוק את הערכה המלאה של דיאטת דר' סימונס, שאנשים קוראים לה היום הדיאטה של אודטה. הערכה כוללת מדריך מלא ומפורט ביותר שקיים כיום בשוק וכן התרגום המקוצר של המחקר המקורי של דר' סימונס.

יחד עם הערכה מקבלים ליווי מלא ותמיכה דרך מיילים וכן פורום דיאטת hCG סגור ללקוחות בלבד שמנוהל על ידי תומכת מנוסה ביותר - ענת שטרן.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.