אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תיקון מסך אייפון במעבדה

מעבדות לתיקון אייפון מדווחות שהתקלה הנפוצה ביותר שבגינה מגיעים בעלי אייפון למעבדות לתיקון אייפון היא מסך אייפון שניזוק. הנזק יכול להגרם כתוצאה מנפילה של המכשיר, משריטות, ממגע של המכשיר עם מים ועוד ועוד. בגדול, ניתן להכליל ולומר שהסיבה לכל תקלות המסך היא חוסר זהירות של המשתמשים בהם. כלומר, נזקים למסך האייפון הם בהחלט דבר שניתן למנוע, ואפילו בקלות ובעלות מינימלית. איך עושים זאת? הנה המדריך המלא.

אילו נזקים עלולים להגרם לאייפון?

אייפון הוא מכשיר רגיש ועדין, ולכן יש לשמור עליו היטב. חוסר זהירות באחזקת המכשיר עלולים לגרום לנזקים הבאים:•    מסך שבור•    מסך שרוט•    מסך כבוי שאינו נדלקבכל אותם מקרים, מומלץ להגיע בהקדם האפשרי למעבדה לתיקון אייפון. מעבדה לתיקון אייפון תדאג להחליף לכם את החלק שניזוק במהירות האפשרית. לעיתים מדובר במספר חלפים שצריך להחליף, ובמקרים קיצוניים, תצטרכו לרכוש מכשיר חדש.

עלות תיקון מסך אייפון

תיקון מסך אייפון עלול, כאמור, לנבוע ממספר סיבות. ככל שהתקלה יותר מורכבת ויותר בעייתית לתיקון, העלות תהיה גבוהה יותר וגם זמן התיקון יהיה ארוך יותר. עלות התיקון יכולה לנוע בין כמה עשרות בודדים של שקלים, למאות ואפילו אלפי שקלים במקרים קיצוניים. הדברים אמורים כמובן כאשר מדובר על תיקון אייפון 4 וכל אייפון אחר.

מניעת תקלות במסך אייפון

אם אתם רוצים למנוע הוצאת כספים מיותרת על תיקון אייפון, כדאי לכם להצטייד בכמה אביזרי מגן לאייפון. מרבית אביזרי המגן מתאימים לכל סוגי האייפונים, אך ישנם אביזרים המותאמים במיוחד לאייפון 3, או אייפון 4, לדוגמא. הנה מספר אביזרים חשובים והכרחיים:•    כיסוי לאייפון – ישמור על המכשיר שלכם בצורה הטובה והיעילה ביותר, וגם ישמש כאביזר דקורטיבי לכל דבר, כך שהוא מומלץ ביותר.•    במפר לאייפון – בולם זעזועים לאייפון. ישמור על האייפון שלכם גם במקרים של נפילות וזעזועים.•    מגן מסך לאייפון – מעין מסך דקיק ששומר על חלקו הקדמי של המכשיר. מגן מסך הוא ממש בגדר חובה לכל מי שמחזיק במכשיר אייפון. העלות שלו מזערית ונעה בין עשרה לעשרים שקל למגן הבסיסי והפשוט, לבין עשרות שקלים למגנים מתוחכמים יותר, כגון מגן נוצץ יהלומים, או מגן מסך עם אפקט מראה. את כל האביזרים הללו תוכלו למצוא בהמון מעבדות תיקון אייפון, תוכלו ליצור קשר עם מעבדה שכזו ולהפוך את האייפון שלכם לפעיל!


אודות מחבר המאמר

המאמר נכתב על ידי צוות iFix תיקון אייפון, מעבדת תיקון אייפון המובילה בישראל, עם ניסיון של שנים בתחום תיקון כל סוגי האייפונים והסמארטפונים.

אתם מוזמנים לבקר באתר הבית שלנו בכתובת: www.ifix.co.il או לחילופין, ליצור קשר בטלפון: 09-7739940

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.