אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פסח והקיץ כבר מגיעים וכולם מחפשים טיסות זולות

חברות תעופה, כמו לדוגמא: בריטיש אירוויז, אל על, טוקיש איירליינז, סאן דור, ארקיע ועוד וכן חברות תיירות רבות, כמו לדוגמא: 2 TRAVEL, טרווליסט, צבר, איזי גו, טוב ועוד מודעות למצב התחרותי בתחום התיירות ולכן מוצעים נופשים זולים וגם טיסות זולות בשביל לשמור על קהל לקוחות, למשוך לקוחות מחברות אחרות וכן להכניס לקוחות חדשים לשוק התיירות.

טיסות לברצלונה, טיסות לפריז, טיסות לברלין, טיסות ללונדון ועוד טיסות זולות למגוון יעדים אחרים ניתן למצוא בעיתונים, מקומונים, אתרי אינטרנט, דרך הטלפון עם יועץ תיירות או פגישה אצל חברת תיירות או חברת תעופה.

טיסות זולות ליעדים שונים באירופה בדרך כלל קל למצוא בעונת החורף. בין החודשים ינואר עד מרץ מזג האוויר באירופה מאוד קר ולכן תקופה זו לא נחשבת עונה תיירותית ולכן מחירי הטיסות, הלינה והתיירות בעיר צונחים רק בשביל למשוך תיירים גם בשלג כבד. יעדים באירופה אשר נחשבים מאוד אהובים על הישראלים הם ברצלונה וברלין. אלו אזורים אשר נחשבים קלאסיים לחופשות רומנטיות אך מתאימים גם לחופשות משפחתיות. יש המון אופציות לטיולים באזור, מוזיאונים, גלריות ועוד. שלל מסעדות וחיי לילה מגוונים- פאבים, ברים, מועדונים ועוד.

ברלין הינה יעד אשר מציע מגוון רחב מאוד של פעילויות ואטרקציות בכל מיני תחומים- מאה שבעים מוזיאונים, אופרות, מופעי קברט, גנים, אדריכלות יוצאת דופן מסיבות נחשבות ועוד. ברלין משלבת בין עבר והווה מפוארים במיוחד אשר מושכים תיירים מכל העולם ובכל הגילאים. יעד מתחרה ושווה ערך הוא ברצלונה- טאפאס ויין משובח, כנסיית המשפחה, שדרת רמבלה, שוק בוקריה, מוזיאון השעווה, אנדרטת קולומבוס, מוזיאון פיקאסו, כיכר קטלוניה, הר היהודים, פארק גואל, האקווריום, חיי לילה בפורט אולימפיק, פלמנקו בחוות סנטה סוזנה וכמובן כדורגל. ברלין וברצלונה מציעות גם מגוון יעדים מחוץ לעיר אשר שווה לבקר אם יש זמן.


אודות מחבר המאמר

נכתב על ידי נופר דולברג

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.