אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מסיבת רווקים – כל הסודות והטיפים לקניית אלכוהול משובח

מסיבת רווקים – כל הסודות והטיפים לקניית אלכוהול משובח

ישנן מסיבות רווקים שיש בהן בריכה או ג'קוזי. באחרות יש כמויות אדירות של בשר. השמועות אומרות שבחלקן יש אפילו חשפנית אחת או שתיים. אבל אלכוהול יש בכל מסיבת רווקים, מה שהופך אותו לאחד השחקנים הראשיים של הערב. הצלחתן של מסיבות רווקים תלויה רבות בסוג, באיכות, ובכמות האלכוהול שתביאו. אז בואו נסביר לכם איך עושים את זה כמו שצריך.

 

אולי זו העובדה שבסך הכל מדובר בנוזל שקוף, או סתם מתוך רצון חבוי לחסוך, אבל יש אנשים שטוענים שאיכות האלכוהול זו סתם פיקציה, שרק מומחים מבדילים בין הטעם של וודקה זולה לאיכותית. לגבי הטעם אולי, אבל לגבי ההרגשה באותו הערב ובעיקר ביום שאחרי, ממש לא.  איכות האלכוהול היא קריטית להצלחתה של מסיבת רווקים, אחרת אתם עלולים להתרכז יותר בתפיסת השיער של החברים שלכם ובניקוי הרצפה. בין הזול ביותר ליקר ביותר יש אזור ביניים רחב למדיי עם איכות טובה במחירים שפויים. ובהנחה שאתם עדיין צעירים שלא שוחים בכסף, זה בדיוק האזור שלכם.

 

כששותים אלכוהול בכלל ובמהלך מסיבת רווקים בפרט, חשוב לא לערבב בין סוגים שונים, אך כשמביאים 20 איש למסיבת רווקים, כל אחד אוהב משהו אחר. דאגו ל"נציגות" לכמה שיותר משפחות אלכוהול – וודקה, וויסקי, ליקרים, יינות ושמפניה. כדי שלא יישאר אחד שלא יהיה לו מה לשתות. בהערכות כמות האלכוהול עבור מסיבה המונית קיים אצלכם יתרון. אתם קונים הרבה, ולכן ניתן לקבל הנחות מחיר משמעותיות.

 

באופן גורף, חנויות ורשתות האלכוהול והליקר זולות משמעותית מהסופרים השונים ובוודאי מהפיצוציות. גם אתרי אינטרנט שונים עשויים להיות אופציה טובה. בכל מקרה, לקראת כל מסיבת רווקים ערכו רשימת אלכוהול מסודרת, קבלו הצעת מחיר מכמה מקומות (אבל לא חנויות קטנות ושכוחות אל, שרק אלוהים יודע אם האלכוהול שלהם אמיתי) ובחרו באופציה הזולה ביותר. לכו על אחת הרשתות המוכרות וודאו את קיומם של אמצעי הזיהוי למניעת זיוף.

 מומלץ להזמין מופע חשפנות ברמה איכותית מאחר וזה מסמר הערב

מסיבת רווקים בלי אלכוהול טוב וחשפניות היא כמו חתונה בלי אוכל טוב. משאירה טעם רע בפה... בחירה שתיעשה בקפידה תשדרג לכם את כל הערב.  תבלו!

 


אודות מחבר המאמר

מסיבת רווקים בלי אלכוהול טוב היא כמו חתונה בלי אוכל טוב

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.