אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פינוי דירה- גם לעסוקים ביותר

הלחץ שבו רבים מאתנו חיים לא משאיר לנו כמעט זמן מיותר. היינו רוצים לבלות יותר עם בני המשפחה, לצאת יותר לחיק הטבע, לקרוא ספרים, ללמוד ולהעשיר את עצמנו וגם להשקיע בבית שבו אנו חיים. כמה פעמים פתחתם את הארונות בבית והרגשתם שאתם חייבים אבל חייבים למיין, לזרוק ולהעביר הלאה חלק מהדברים? כמה פעמים חשתם שהבית עמוס וצריך לבצע אוורור על ידי מסירה של חלק מהחפצים? סביר להניח שכולכם מכירים את התחושה. זו בדיוק הסיבה שבגינה כדאי לכם לקרוא את המאמר הבא.

מה כולל השירות?

חברות פינוי דירה אינן מבצעות רק פינוי דירה במשמעותו המילולית. השירות של החברות הללו כולל סידור, מיון וארגון של תכולת הבית, סילוק הפסולת לאתרי אשפה, ניקיון, חיטוי, הדברה, צביעה ותיקונים קלים, הכל לפי דרישתכם ולפי רצונותיכם. את הציוד שאתם מעוניינים לסלק תעשה זאת עבורכם החברה. אם תרצו להעביר חפצים שמישים לתרומה גם כאן תוכלו להיעזר בחברת פינוי דירה שתעביר את החפצים לעמותות או לארגוני חסד לפי בקשתכם. בנוסף, יש חברות שישמחו לרכוש מכם חלק מן התכולה.

ציוד

לא רק הניסיון הרב שנצבר לאורך השנים הופך את השירות של חברות פינוי דירה מקצועי כל כך, אלא גם הציוד המקצועי שבו נעזרים העובדים שכולל מכשירים לפירוק רהיטים ולביצוע עבודות תחזוקה שונות, ציוד אריזה מתקדם וחזק, וכמובן ציוד הובלה. בנוסף, בצוותי העבודה של החברות הללו תמצאו פעמים רבות אנשי מקצוע שישובצו בהתאם לפרויקט ולסוג העבודה הנדרש. בזכות כל אלו מלאכת הפינוי של דירות, משרדים, מחסנים, גינות, גגות, מגרשים, ארונות קיר וארונות מטבח נעשית בקלות וביעילות.

יועצי החברה לרשותכם

חברות פינוי דירה עובדות עם יועצים שבראשית התהליך ייפגשו אתכם ויערכו תיאום ציפיות. בפגישה ידונו מטרת הפינוי, כמות הציוד, יעד או יעדי הפינוי ובהתאם לכך ייקבע לוח הזמנים וגם הצעת המחיר. בהמשך יבצע צוות המפנים מיון וקטלוג של החפצים לפי קטגוריות שונות: כל בית, בגדים ועוד. בהזדמנות זו תוכלו להחליט מה תרצו לתרום לעמותות שונות ולנזקקים. חברות פינוי דירה יכולות לסייע לכם לאתר מוסדות שישמחו לקבל מכם תרומה ויעבירו את התכולה לשם. 


אודות מחבר המאמר

שי שי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.