אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קוסמטיקאית – חומרי טיפוח וטיפולי עור

 

קוסמטיקאית מקצועית

נשים וגברים מעדיפים ללכת לטיפול מקצועי אצל קוסמטיקאית שהיא בעלת המקצוע שתטפל בפנים ובגוף ותגרום להם להיראות רעננים ובריאים יותר. קוסמטיקאית יכולה לעזור ולטפל בבעיות אסתטיות שונות ללא ביצוע פעולות פולשניות כאשר הטיפולים ניתנים בעזרת תכשירים, משחות וקרמים. הטיפולים שאפשר לקבל אצל קוסמטיקאית הם טיפולים להסרת שיער בטכניקות שונות בפנים, בגבות, שפם וחלקי גוף נוספים. אפשר לקבל גם טיפולי פנים במטרה לנקות ולרענן אותם, טיפול בכתמי עור, טיפולי פנים לאקנה, טיפולים להאטת הזדקנות העור, טיפולים להבהרת עור הפנים ועוד. תושבי תל אביב יפנו בדרך אל קוסמטיקאית באזור המרכז כדי לקבל טיפולי קוסמטיקה שונים. קוסמטיקאית בכל מקום בארץ וכמובן גם קוסמטיקאית בתל אביב צריכה להיות מוכשרת ובעלת יכולת לאבחן את עור הפנים, להעניק טיפול מתאים  ולהיות בקיאה היטב בטיפוח עור הפנים וחשוב שתשתמש בקרמים, במשחות ובחומרים באיכות טובה.

טיפול פנים – סוגים וחומרי טיפוח מקצועיים

טיפולי פנים הם חשובים לכל אחד ואחת ללא קשר לגיל, מקצוע או סוג העור. פנים שנראות טוב, רעננות ובריאות אפשר לקבל בעזרת טיפול מקצועי שינתן על ידי בעל מקצוע מומחה ומיומן. טיפולי פנים מודרניים משלבים בין תחום המדע לטיפולים קוסמטיים ובהם עושים שימוש במוצרי הקוסמטיקה המקצועיים הטובים והאיכותיים ביותר הנמצאים על המדף.. טיפול פנים יכול לכלול ניקוי ראשוני, פילינג לחידוש תאי העור, ריכוך העור, הוצאת קומדונים, עיסוים שונים בפנים להרגעה, מסכה בהתאם לסוג העור של המטופל, קרם עם מקדם הגנה, והדרכה להמשך טיפול יופי עצמי בבית ולפעמים גם מכירת מוצרי קוסמטיקה. טיפול פנים גם כולל טיפול בקמטים, טיפול למניעת קמטים, טיפול הבהרת העור ופיגמנטים והסרת שיער בדרכים שונות. מוצרי הטיפוח בהם משתמשות קוסמטיקאיות בדרך כלל הם מוצרים המועשרים בריכוזים גבוהים של חומרים פעילים ואלו מבטיחים תוצאות לאורך זמן.

טיפולי עור שונים

צעירים רבים סובלים מבעיות עור מפצעי בגרות הנקראים אקנה אשר הופכים את העור לשמנוני ומופיעים עליו פצעונים ולעיתים גם נקודות שחורות. בהתאם לדרגת החומרה של כל אדם, ניתן לו טיפל באקנה המתאים לו כגון משחות, סבונים וקרמים שונים שמייבשים את הפצעים ויש טיפולים אנטיביוטיים במקרים חומרים יותר כמו משחות בכדורים וכמובן האפשרות של טיפולי פילינג. במידה ומדובר באדם המעוניין לעכב את המראה של תהליכי הזקנה, הוא יכול לעשות זאת באמצעות תהליך

Anti aging המסייע במניעת הזדקנות מוקדמת של העור ומונע את ההופעה של כתמי פיגמנטציה על ידי שילוב טיפולי קוסמטיקה עם טיפולים המרגיעים ומאזנים את הגוף והנפש. קימת גם האפשרות של העלמת או טשטוש הקמטים בעור הפנים על ידי הזרקת בוטוקס המהווה אחד הטיפולים האסתטיים הנפוצים ביותר שאינו דורש הדרמה.. הזרקת בוטוקס לאזורים שונים בעור הפנים במינונים קטנים מאוד, נועדים לשתק את פעילות השרירים הגורמים להיווצרותם של קמטי הבעה.

.

 


אודות מחבר המאמר

יפית אלימלך- קוסמטיקאית מוסמכת 

לכניסה לאתר לחצן כאן 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.