אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

Shop69 - חנויות סקס – להכיר את עצמכם באמת

מיניות אינה עניין מוסכם בין כולם. לכל אחד ישנה הגישה שלו על פיה הוא פועל בחייו, אחד יכול להראות רמה גבוהה של פתיחות ואילו השני לא, כשמידת הפתיחות המילולית ביחד עם אנשים אחרים בעניין אינה שווה דווקא לרמת הגיוון בחיי המין הפרטיים שלהם. המיניות יכולה להיות תמצית הקיום האנושי, לפחות על פי פרויד. לא כל אחד או אחת מדרגים את חיי המין שלהם במקום הראשון מסיבותיהם – שלהם, אולם מחקרים מראים שהחומרים המופרשים בזמן אורגזמה יכולים להוציא מדיכאון, לשכך כאבים, וזה עוד לפני שדיברנו על הפנטזיות. השאלה היא – איך באמת אפשר להגיע לאותה אקסטאזה, אחרי שהבנו שאנחנו רוצים אחת כזו?

חיי מין – איזה מין חיים?

אתם מרגישים שחיי המין שלכם זולגים החוצה מן המיטה, ומזמן שכחתם איך לספור? אפשר לקרוא כל מיני מדריכים שינחו ויעניקו כמה עצות לשיפור חיי המין, אולם זה לא תמיד מספיק כמו למשל הליכה לסקסולוג. אפשר להכנס לחנות סקס וירטואלית ולראות מה חדש שם. אביזרי מין אינם רק צעצועים לצעירים או לבעלי "סטיות", מדובר על מכשירי עזר שיביאו לאורגזמה משודרגת גם את מי שכבר מכיר את העבודה לבד, על צעצועים שיכולים להיות בדיוק מה שהיא צריכה כדי להגיע לסיפוק.

צעצועים כשלבד או ביחד

הצעצועים יכולים לעזור לגברים שמעוניינים להגדיל את איבר המין שלהם באמצעות משאבה, למי שרוצה לאונן עם פלשלייט, לנשים שאוהבות לרטוט ולגלות עולמות, למי שאוהבת את הגבר שלה נחוש – יחד עם הדילדו, למי שאוהב לענג את בן או בת הזוג עם מכשיר נוסף, שמגביר את היצר.

כיצד לבחור צעצועי מין?

צעצועי המין ממתינים רק לכם – לא חייבים להפגין בקיאות בשם של כוכב הפורנו שבדמות איבר זכרותו המפואר עיצבו את הדילדו האחרון, אלא פשוט להסתכל, לחוש, להתרשם... למי שרוצה פרטיות, אפשר אפילו לעשות את זה מהבית.


אודות מחבר המאמר

כותב המאמר הינו איש קופירייטינג ומנהל תוכן.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.