אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ממה מתחילים בעיצוב פנים - רהיטים, שטיחים או פרקטים

כאשר עוברים דירה או בונים בית חשוב מאוד להתרכז בעיצוב הבית. אם לבד או בעזרת מעצבת יש לחשוב על אופי הבית, מטרת החדר, מידות החדר וכמובן תקציב.

רצוי לבחור קודם כל לבחור קרמיקה או פרקט. חנויות פרקטים בדרך כלל מציעים מגוון רחב של פרקטים מעץ אמיתי או דמוי פרקט.

הרבה מאלו אשר בוחרים פרקטים בתל אביב מעדיפים דמוי פרקט כי מאוד קשה לנקות את הפרקט מהעץ האמיתי.

פרקטים ניתן לקנות בחנויות ריהוט, גלריות מעצבים או אצל נגרים. ניתן להרכיב לבד את הרצפה אך עדיף להזמין איש מקצוע אשר יודע איך להרכיב וגם יסביר איך לשמור על הפרקט ואיך לנקות אותו.

לאחר שבחרתם רצפה צריך שטיח. אם זה שטיח מקיר לקיר בחדר ילדים, שטיחונים במקלחת וכן בשירותים, שטיח בסלון ועוד, יש מבחר עצום של שטיחים -  רקומים, תעשייתיים, מיובאים ועוד סוגים.

שטיחים עבים, דקים, צבעוניים או חלקים, בהזמנה אישית ועוד המון סוגים של שטיחים בחנויות שטיחים בתל אביב.

שטיחים לא קיימים רק בשביל לחמם את הרגליים או להסתיר רצפה שאנחנו לא כל כך אוהבים. חשוב לבחור שטיח שמתאים לאופי החדר מבחינת גודל וצבע.

האחרון ברשימה ההתחלתית בעיצוב הבית אלו הם רהיטים.קודם כל יש לבחור רהיטים גדולים ולאחר מכן רהיטים ליופי.

חנויות רהיטים בתל אביב מציעים מגוון רחב של ספות ישיבה, ספות אשר נפתחות למיטה, ארונות, שידות, כורסאות, כסאות, שולחנות, כונניות ועוד במבחר של חומרים, כמו לדוגמא: ברזל, זכוכית, עץ, בדים חלקים או מחוספסים בכל צבע שרק תרצו, רהיטים מוכנים או בהזמנה אישית וכל האפשרויות אצל חנויות רהיטים בתל אביב.

חשוב גם לבחור צבע לקירות. לצבוע את הקירות בלבן זה כבר לא מלאכה פשוטה כמו פעם, יש עשרות סוגי לבן ואם לא לבן יש מלא צבעים וגוונים

לאחר בחירת הרצפה, השטיחים, צבע לקירות וריהוט מסיבי, יש לבחור מכשירים אלקטרוניים, ריהוט ליופי, תמונות, צמחייה, וילונות והרשימה אף פעם לא נגמרת כאשר אנחנו מדברים על עיצוב הבית. תמיד יש משהו חדש, אנשים נכנסים או יוצאים, צרכים נוספים ועוד.


אודות מחבר המאמר

המאמר נכתב על ידי נופר דולברג

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.