אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מעבר למזרון אורטופדי – הדרך לשינה מושלמת

אדם ממוצע מבלה כשליש מחייו בשינה. לכן לא פלא כי איכות השינה שלנו משפיעה עלינו בחיי היום יום. בשנים האחרונות עלתה המודעות לקשר בין המזרון שעליו אנו ישנים לבין איכות השינה וכתוצאה מכך התפתח שוק המזרונים וכיום קיימים מגוון רחב של מזרונים אורטופדיים שיספקו לנו שינה איכותית ובריאה.

מה מייחד מזרן אורטופדי?

מזרן אורטופדי הוא למעשה מזרן אשר מעניק תמיכה מלאה עבור גופנו במהלך השינה וכך בעצם מחלק את הלחצים המופעלים על הגוף והופך את השינה שלנו לנינוחה ואיכותית יותר. ההבדל העיקרי בין מזרונים אורטופדיים למזרונים רגילים הם בכך שבעבר מזרונים אורטופדיים נועדו לסייע לאנשים הסובלים מבעיות גב שונות. לכן הם פותחו על סמך מחקרים אודות שלד האדם, שלמעשה איפשרו ייצור של מזרונים המספקים תמיכה מלאה לעמוד השדרה ולגוף. הפיתוחים הרבים בשוק המזרונים האורטופדיים הביא לכך שהמזרונים המוצעים כיום מקלים על בעיות גב קיימות ואף מונעים את היווצרותן של בעיות גב עתידיות.

אילו סוגי מזרונים אורטופדיים קיימים?

ישנם מספר סוגים של מזרונים אורטופדיים, כאשר המומלצים שבהם הם מזרן ויסקו ומזרן ספוג. לכל אחד מהם יש תכונות המייחדות אותו ויש חשיבות רבה לבחירת המזרן המתאים ביותר לצרכינו.

מזרן הויסקו הוא מזרן העשוי מחומר אלסטי דמוי ג'ל הנקרא ויסקו. ייחודו של מזרן זה הוא בכך שהוא משנה את צורתו בהתאם לטמפרטורת הגוף במהלך השינה ולכן יכול לספק לגוף תמיכה אורטופדית מלאה.

מזרן הספוג, הוא מזרן שעשוי מספוג, כאשר ישנם מגוון סוגי ספוגים המשמשים לייצור מזרן זה. לכל אחד מהספוגים השונים תכונות משלו. ייחודו של מזרן זה, היא בכך שהוא עשוי בצורה פשוטה יחסית ולא קיימים בו רכיבים העלולים להתקלקל ולכן מזרן ספוג איכותי יוכל לשמש אותנו במשך שנים רבות. כל סוגי המזרנים האורטופדיים קיימים במגוון רמות קושיות שונות, כך שכל אחד יוכל לבחור את סוג החומר ואת רמת הקושי הנוחה ומתאימה ביותר לצרכיו.

כיצד נוכל לבחור במזרן המתאים לנו?

לאור המגוון הרחב הקיים של מזרונים אורטופדיים, בחירת מזרן היא איננה בחירה פשוטה. אם אתם מחפשים מזרן אורטופדי על מנת להקל על בעיה רפואית (פצעי לחץ, כאבי גב חזקים ובעיות בעמוד השדרה), חשוב מאוד להתייעץ עם אנשי מקצוע טרם בחירת מזרן אורטופדי. במידה והינכם מעוניינים ברכישת מזרן אורטופדי על מנת לשפר את השינה שלכם ולמנוע בעיות גב עתידיות, הדבר הכי חשוב הוא לבחור מזרן שנוח לכם. לכן חשוב לגשת לחנות המתמחה במזרונים אורטופדיים ולשכב עליהם על מנת למצוא מזרן המתאים לכם. ברוב המקומות כיום מאפשרים לרכוש מזרן ולהתנסות בו למשך תקופה מסוימת, על מנת שתוכלו לבחון את נוחות המזרן והתאמתו לגב שלכם, לאורך יותר ממספר דקות בחנות.

שינה איכותית ובריאה משפיעה רבות על חיי היום יום שלנו, לכן חשוב מאוד לישון על מזרון אורטופדי שיספק תמיכה שווה ונכונה לכל חלקי גופנו במהלך השינה. הדבר החשוב ביותר שעלינו לשים עליו דגש הוא בחירת מזרן שנוח לנו. זכרו – בחירת מזרן המתאים לנו יהפוך את השינה שלנו ליותר יעילה ואיכותית.

 


אודות מחבר המאמר

העיקר הבריאות - מוצרי כושר, בריאות וסיעוד.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.