אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טיפים הובלות דירה

 

הגיע הרגע שאליו כה ייחלתם- המעבר לדירת החלומות שלכם. רגע לפני שאתם תולים את השלט בכניסה ומבשרים לכולם על חנוכת בית בבית החדש, עליכם להשלים משימה קצת מורכבת- אריזת החפצים שלכם, שצברתם בזמן הלא מועט ששהיתם בדירה הנוכחית.

יש המתייחסים למשימת האריזה בכובד ראש, מכינים רשימות, מתכננים מראש, ואף נעזרים בחברת אריזה המספקת בעלי מקצוע בעלי מומחיות לאריזה, ויש שמותירים הכל למספר ימים לפני מועד הגעת חברת הובלות דירות, וממהרים לארוז בבהילות ובמהירות בארגזים שהצליחו לאלתר.

כל אדם שאי פעם עבר דירה, יודע שמלאכת האריזה עשויה להיות מתישה ולא פשוטה, ואף לפגוע בתפקודה של חברת הובלות דירות, כשכן במידה והחפצים אינם ארוזים היטב, הדבר עלול לגרום נזק לחפצים, כמו גם להקשות על המובילים.

על מנת להקל על המתכננים לעבור דירה, קיבצנו במאמר זה מספר עצות מועילות שיהפכו את המעבר לחלק וקליל, או לפחות יפחיתו את העומס הנוצר ביום המעבר המיועד.

אחת העצות הראשונות שאינן מובנות מאליו לרבים חרף פשטותה, הינה להכין רשימה מסודרת שבה תרשמו את כל החפצים והרהיטים שלכם באופן מסודר. הדבר עשוי לסייע לכם ביום הפריקה בבית החדש, למעקב האם הכול הועבר כראוי.

שנית, עליכם להתארגן מבעוד מועד על מוצרי אריזה, טרם הגעת חברת הובלות ולא להסתמך שלחברה יהיו האביזרים המתאימים. במידה ואתם יודעים שאין לכם איך להשיג קרטונים, ניירות פצפצים, ועוד, יש לתאם זאת מראש עם חברת הובלות דירות. בכל מקרה, ניתן להשיג עצמאית קרטונים על ידי הגעה לסופרמרקטים- בדרך כלל בסביבתם ישנם קרטונים רבים.

רצוי מאוד לכתוב על כל ארגז וארגז מה הוא מכיל, על מנת שיהיה קל לאתר את החפצים הנמצאים בו. זאת ועוד, חשוב לארגן ביום המעבר מזוודה הכוללת ציוד הנדרש ליומיים הראשונים בדירה, כגון מברשת ומשחת שיניים, בגדים, מטען לפלאפון ועוד.

עיצה נוספת היא לנסות להיפטר מחפצים ישנים שאין בהם עוד צורך על ידי תרומה או השלכה לפח, על מנת לא להסחב עימם לבית החדש, שיתפסו מקום ויעמיסו על חברת הובלות דירות.זוהי הזדמנות פז לפשפש בחפצים ולהיפטר מ"מזכרות" שתמיד רציתם לזרוק, אך לא התפניתם לזה.

לסיום, ישנם דברים שמומלץ להעביר באופן עצמאי ולא לבקש מחברת הובלות, כמו חשבונות, דואר, מסמכים אישיים, פספורט, וכן מוצרים מיניאטורים שבירים העלולים לא לשרוד את הובלות.

 

 

 


אודות מחבר המאמר

דינה דוד

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.