אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מידע אודות טיולים מאורגנים למרוקו

בין אם אתם בני העדה המרוקאית ובין אם לא, טיולים מאורגנים למרוקו נחשבים למסע קסום במקום עם תרבות מיוחדת ושונה. אך בטרם תעלו על המטוס הבא למרוקו, כדאי שתקראו מעט אודות המדינה המסתורית הזו.

קצת על מרוקו...

מרוקו, או בשמה המלא ממלכת מרוקו היא מדינה הנמצאת בשלטון מונרכי ושוכנת בצפון-מערב יבשת אפריקה. בגבולותיה ניתן למצוא את הים התיכון, מצר גיברלטר, בסאוטה ומלילה מצפון, את האוקיינוס האטלנטי ממערב, את אלג'יריה ממזרח ואת סהרה המערבית מדרום (אשר משנות ה-70 גם היא הפכה לחלק משליטתה של מרוקו). מרוקו הפכה למדינה עצמאית בשנת 1956, כאשר קודם לכן הייתה בשליטת צרפת. בירתה של מרוקו הינה העיר רבאט, למרות שהעיר העיקרית והגדולה במרוקו היא דווקא העיר קזבלנקה.

למה לטוס דווקא למרוקו?

אם הייתם מתבקשים למנות את אחת המדינות הכי מרתקות בעולם, ללא ספק מרוקו הייתה ממובילות הרשימה. טיולים מאורגנים למרוקו חושפים את התיירים למראות ונופים ייחודיים, לריחות וטעמים בלתי נשכחים, לצבעים וצלילים אותנטיים ולאווירה שלא מן העולם הזה. במרוקו תיהנו מארכיטקטורה שמשלבת אלמנטים מוסלמים, ספרדים וצרפתים גם יחד, מנוף מרהיב של הר האטלס המושלג וכמובן ממראה נאות המדבר שנמצאים בסהרה.

טיולים מאורגנים למרוקו הם ללא ספק חוויה בלתי נשכחת, חוויה של פעם בחיים. בכל מקום אליו תגיעו במהלך הטיול תבחינו באמנות מסורתית שנעשית על ידי התושבים המקומיים, לצד תכשיטים בעבודת יד מרשימה. במרוקו שילוב תרבויות עשיר מאוד: התרבות הברברית, תרבות שבטי המדבר- שבטי הטוארג, התרבות היהודית ועוד. שילוב ייחודי זה יוצר סגנון חיים עשיר ומרתק אשר הופך את המדינה הזו ליעד תיירותי פופולארי בקרב תיירים רבים מהעולם כולו. אלו אשר זכו לבקר במרוקו העידו כי הסיורים השונים בה נצרבו בתודעתם כחוויה רב חושית ונשארו נשארו בזיכרון במשך זמן רב, שנים רבות לאחר הטיול.

אתרים מרכזיים במרקש

יש שיתארו את מרקש כעיר מהסרטים, זוהי עיר בעלת אופי בועט, שחיה 24 שעות ביממה. מומלץ לבקר במרקש במהלך הטיול במרוקו, שהרי מדובר בעיר מעניינת ביותר בה תוכלו לבצע סיורים בסמטאות העיר, בשווקים הססגוניים, בעיר העתיקה, בגגות אדומים, כמובן להתרשם מסגנון הבנייה הייחודי. כיום נחשבת מרקש לבירתה המסחרית של דרום מרוקו ואף חיים בה יותר ממיליון תושבים.

טיולים מאורגנים למרוקו ייקחו אתכם למקומות קסומים ומסתוריים אשר יעניקו לכם חוויה שלא תישכח במהרה. חופשה נעימה!


אודות מחבר המאמר

Servula היא פלטפורמה ייחודית למקדמי אתרים, דרכה ניתן לקנות שירותים איכותיים שמתבצעים ידנית על ידי פרילנסרים. אנחנו כותבים תוכן איכותי, מפיצים אותו באתרי מאמרים ולבסוף מחזקים אותו עם סימניות חברתיות (וזו רק דוגמא לשירות אחד).

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.