אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

על כול הניסים והנפלאות של טיסות לניס

הצרפתים מכנים אותה ניס. האיטלקים והגרמנים ניצה. ניס מעין בירת יהודי צרפת ושוכנת בדרומה של הארץ. הרבה טיסות יוצאות מישראל לניס, בגלל אותם יהודים צרפתיים המתגוררים בארץ בשנים האחרונות בעקבותיהם גילו גם ישראליים ממוצא צברי את נפלאותיה של העיר ניס.

ניס היא אחת הערים היותר מתויירות בצרפת. ולו בגלל הריוויירה הצרפתית הכול כך מדוברת ומתויירת על ידי מיליוני תיירים בשנה. למי מכם שבאמת אוהב לנפוש ובגדול. טיסות לניס  יובילו אתכם היישר למקום שמוגדר כחלום.

אתרים מומלצים בניס

כמו בכול מקום תיירותי, גם בניס ואולי בעיקר בה תוכלו להתרשם ממקומות מרהיבים ומלאי היסטוריה. חלק מהמקומות החשובים בהם צריך לבקר שאתם נופשים בניס הם: הכיכר המרהיבה, הנמל שם עוגנות לא מעט יאכטות וסירות מפרש יפיפיות, העיר העתיקה אמנם לא כמו ירושלים העתיקה, אבל בהחלט שופעת מקומות היסטוריים שכדאי לנבור שם במידע.

עוד אתרים בניס שיעשירו את חוויית הטיול הם: "מבצר מון אבלאן" ובסמוך לו ממש נמצאת קתדרלת ז'אן דארק אותה אישה שנלחמה בכול כוחה. כאמור, באותו לופ ממש תוכלו לקפוץ גם לכנסיית "נוטר דאם" של ניס לאלו מכם שממש מתלהבים מצלצול פעמוני הכנסייה שם הדוור מצלצל יותר מפעמיים, בקיצור תכינו את האוזניים.

לרומנטיקנים שבכם ניס מתאימה יותר מכול, ולו בגלל שיש חובה לאחוז ידיים ברחובותיה ובעיקר לאורך הטיילת הקסומה. כול שנותר לכם להזמין טיסות לניס באמצעות אתרים ברשת אונליין ובמינימום מאמץ.

ומה עם האוכל?

או... אוכל תמיד מבורך לכול פה ולא משנה מהיכן הוא טועם. מסעדות בניס יש המון וממש טובות ואפילו חלקן מצוינות. לפיכך, ההמלצות לשומרי הכשרות שבכם רבות. ניס מתהדרת במספר מסעדות כשרות בגלל האוכלוסייה היהודית הרבה בה. ממש כפי שציינו בפסקת הפתיחה.

ב -  CHANTECLER  מסעדה שלזכותה הקולינרית עומדים שני כוכבי מישלין  תטעמו ותאכלו אוכל צרפתי משובח אך לא על מצע כשר. בעוד במסעדות כמו: L'ALLIANCE ו - LE LEVIATHAN האוכל כשר ולא פחות טעים ואנין. יש עוד רשימה ארוכה של מסעדות שמקשטות את הטיילת והריוויירה הצרפתית שבניס. מאוד קשה לבחור בגלל  שצרפת נחשבת למעצמה קולינרית . חלק מהמסעדות יקרות וחלק פחות. ההמלצה לכו על הטעם האישי שגם לא יקפח את הכיס ובעיקר את הטעם הצרפתי.

למידע נוסף אודות מסעדות, אתרים וכול מה שקשור וקושר את הטיסה הבאה שלכם לניס ... כנסו לאתרים ברשת המדווחים אונליין על מבצעי טיסות חדשות לבקרים.


אודות מחבר המאמר

Servula היא פלטפורמה ייחודית למקדמי אתרים, דרכה ניתן לקנות שירותים איכותיים שמתבצעים ידנית על ידי פרילנסרים. אנחנו כותבים תוכן איכותי, מפיצים אותו באתרי מאמרים ולבסוף מחזקים אותו עם סימניות חברתיות (וזו רק דוגמא לשירות אחד).

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.