אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

היית מעורב בתאונה? אתה חייב עורך דין לתאונות דרכים

 

לצערנו הרבה תאונות דרכים הן דבר הקורה לא מעט, וחושב לדעת שתאונות דרכים יכולות לקרות לכל אחד. גם הנהגים הזהירים ביותר או אלו הבטוחים שהם הנהגים הכי טובים יכולים להיות מופתעים. רגע קטן אחד שבו לא שמים לב, או הפרעה בשדה הראייה ותאונה יכולה לקרות. את התאונה קשה מאוד למנוע בחלק מהמקרים, אבל לא חייב לברוח ולהפקיר את הפצוע לאחר מכן.

בכל מקרה של תאונה הדבר הראשון שכדאי לעשות לאחר שמזעיקים עזרה לנפגעים הוא ליצור קשר עם עורך דין תעבורה היכול להנחות את הנהג הפוגע כבר מהרגע הראשון מה לעשות ומה לא לעשות. במקרים בהם יש חשד לנהיגה בשכרות חשוב עוד יותר ליצור קשר עורך דין לתאונות דרכים כדי לקבל הנחיות כיצד להתנהג.

עורך דין לתאונות דרכים

בשנים האחרונות ישנה החמרה בעונשים הניתנים בבתי המשפט על תאונות פגע וברח ועל  נהיגה בשכרות. נהג המעורב בתאונת דרכים מחויב לעצור מייד, ולהגיש עזרה או לפנות למוקדי הסיוע לבקשת עזרה לנפגעים. הנהג הפוגע מחויב לחכות עד להגעת שירותי ההצלה וכוחות המשטרה למקום התאונה וכדאי לו לצלם את זירת התאונה בעצמו. הנהג הפוגע מחויב להזדהות, לתת את שמו וכתובתו כמו גם להציג רישיון נהיגה, תעודות ביטוח ועוד פרטים הנדרשים על ידי השוטר המגיע למקום.

בחלק גדול מן המקרים בהם ישנה תאונה השוטר יבדוק חשד לנהיגה בשכרות עם בדיקות שונות המבוצעות במקום. נהגים המעורבים בתאונה מקבלים מן השוטר המגיע למקום הודעה הנמסרת למשטרה. חשוב להקפיד לקרוא את כל תוכן ההודעה ואת כל הפרטים הממולאים על ידי השוטר ולא לחתום על הודעה שאינה תואמת את גרסתו של הנהג הפוגע.

מעורבות בתאונה

לנהג המעורב בתאונה, גם בתאונת פגע וברח כדאי ליצור קשר עם עורך דין תעבורה כמה שיותר מהר כדי שהוא יוכל לקבל את הייצוג הטוב ביותר כמה שיותר מהר. ישנם מקרים רבים בהם הנהג אינו יודע שהוא פגע במישהו ולכן לא עצר להגיש עזרה, ובמקרים אלו תאונת פגע וברח אינה רלוונטית. לכל תאונה יש את הסיבות שלה ובחלק גדול מן המקרים הנהג הפוגע לא היה יכול למנוע את התאונה.

הדרך לשמירה מלאה של זכויות הנהג בכל המקרים היא על ידי שיתוף פעולה עם המשטרה עד כמה שביכולתו, תוך כדי הסתייעות בעורך דין תעבורה היודע להנחות אותו איך לשתף פעולה עם חקירת המשטרה בנוגע לנסיבות התאונה. 


אודות מחבר המאמר

Servula היא פלטפורמה ייחודית למקדמי אתרים, דרכה ניתן לקנות שירותים איכותיים שמתבצעים ידנית על ידי פרילנסרים. אנחנו כותבים תוכן איכותי, מפיצים אותו באתרי מאמרים ולבסוף מחזקים אותו עם סימניות חברתיות (וזו רק דוגמא לשירות אחד).

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.