אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

צילום בראי התרבות

 

האמונה הדתית כי התצלום יכול לגנוב נשמה, לכלוא אותו בתוך תערובת של פוליאסטר, צלולואיד, מלחים ג'לטין (או אולי ה-CCD אם אתה לתוך הצילום הדיגיטלי) עדיין משותפת על ידי תרבויות רבות ברחבי העולם. מן האינדיאנים אל האבוריג'ינים של אוסטרליה, יש כאלה שמסרבים להצטלם.

אמונה זו התפתחו בדרכים שונות בתרבויות רבות, מדי פעם מסתובבים סביב אמונות בכוחו של מראות. בפולקלור, מראות את הכוח לגנוב נפשות. אמונה טפלה של שבירת המראה וגורם מזל רע נובע מהאמונה כי המראה מכיל את הנשמה לשבור אותו גורם נזק הנשמה. בימי קדם, היוונים, הרומאים, המצרים תרבויות רבות אחרות השתמשו משטחים משקפים, כגון מראות להתאמן הקסמים - היכולת לחזות את העתיד.

מראuת נחשבו חלק מרכזי של הדת בתרבות המאיה. מראות פתח פורטלים אל תוך העולם האחר, המאפשר אבות ואלים לעבור בין שני מטוסים. הם האמינו כאשר מתפללים לקדוש, הנשמה עוזבת את הגוף. כדי לעזור לנשמה למצוא את דרכה חזרה אל הגוף, המראות ממוקמות מול פסלי קדושים כדי לשקף בחזרה את הנשמה.

ב צ'יאפס, מקסיקו, יש ערים שעדיין לדבוק בדרכים הישנות המאיה. בסן חואן Chamula זה לא חוקי לצלם בכנסייה. אם אתה נתפס במצלמה בכנסייה - מאסר הוא אפשרות סבירה. מבוגרים יותר סרטים הדור מצלמות SLR דיגיטליות של היום ושל מצלמות SLR דיגיטליות עדיין להשתמש במראות. האמונות המאיה הוביל צילום לחסימה בתוך כנסיות.

רוב האנשים כיום מאפשרות צילום שלהם שיש לנקוט, אולם תינוקות מוגנים. הוא האמין עדיין נשמות של תינוקות הם שבירים רגישים עוזב את הגוף. צילום תינוק עלול לפגוע נפש, מניעת חזרתה הגוף. הנשמה הוא האמין להיות מורכב חלקים שלוש עשרה, נזקים צילום או אפילו מסיר חלק מהרכיבים הללו. השאמאן היה צורך לשחזר את הנשמה של האדם.

 

כמה אינדיאנים עדיין מסרבים להצטלם. אחד האינדיאנים המפורסמים ביותר בהיסטוריה, קרייזי הורס לא צולם בעודו בחיים. הוא מעולם לא איפשר תמונתו שיש לנקוט, גם כאשר על ערש דווי. יש שפת הנבאחו האמריקאים להתאמן טקס דתי, הידוע בשם "לשיר" לשחזר נשמה. אחרים לאמץ את הצילום.

בספרה, "Taken תמונות: על פרשנות צילומים של אינדיאנים בחוף מערב דרום." קרולין ג'מאר מתאר את שינוי העמדות של האמריקאים הילידים כלפי הצילום מ 19 עד סוף המאה ה -20. היחס השלילי כלפי הצילום התפתח לאחד חיובי, שבו התמונות שולבו טקסים דתיים.

מתרגלים של הוודו מאמינים "קסם אוהדת". עקרונות קסם אוהדים להצהיר הקישור החזק הקיים בין גופים הדומים במראה או באים במגע זה עם זה. פריטים כגון תצלומים, גזרי ציפורניים, שיער וחפצים אחרים עשויים לשמש כדי ליצור "תמונה" של אדם אחר. "תמונה" זה עשוי לשמש כדי להטיל קללה או לאיית. מסיבה זו, יש כמה מתרגלים של וודו שהם זהיר של תצלומים, כפי שהם פריטים רבי עוצמה המסוגלים נזק.

ג'יימס ו 'ביילי הוא סופר ניסיוני, אמן צלם imagist ממיסיסיפי. התערוכה שלו "לגנוב נפשות מתות" הופיע במרכז הסלע השחור לאמנויות בג'רמנטאון, מרילנד בחודשים ינואר ופברואר 2005. הוא היה אדיב מספיק כדי לחלוק את התמונות המוצגות כאן ולהסביר את האמונה הדתית שלו מדוע התמונות יש את הכוח לגרום נזק לנפש.

"אני מחזיק אמונה דתית, ירש ככל הנראה סבתי מצד מיסיסיפי, שהיה 1/4 Choctaw ההודי, שהיה אמון ביותר של הצילום, כי הצילום, יותר מאשר צורה כל אמנות אחרת, יש את היכולת ללכוד אלמנט חי החיים, Flashpoint הנשמה אם תרצו. "

"כמובן, הכי להכיר בכך את תהליך הצילום רגע בזמן לוכדת משהו באופן מקובע, כי בדרך כלל יאבדו את ההיסטוריה. אני גם מאמין צילומים לתפוס היבט של רגע חיים, השתקפות של המציאות, אם תרצו , וכי הצילום ממש לוכד אלמנט של כוח החיים שהציג את עצמו באותו רגע, כי נתפס. "

"כאשר יסוד זה חי בשבי, יש לו את היכולת לייצר מחדש את עצמו באופן דומה כי צורות חיים מסוימים יכולים לאבד איבר ולחדש אותו."

"תצלומים, לדעתי, ממש לגנוב חלק של החיים והוא יכול לחדש היבט של שבר כי נגנב החיים דרך צילום הציגה את עצמה.

"תהליך בגניבת אלמנט של החיים באמצעות תצלום גורם, לדעת הרוחני שלי, מידת הפגיעה בכוח החיים המצולם. כוח החיים אולי לא יודעים את זה, במקרה של צילומי רחוב בחשאי עשויים אנשים מודעים הם להצטלם, או כוח החיים עשויים להסכים באופן מלא את זה בצורה אובדנית רגשית, כמו אולי במקרה של נערה מתחת לגיל מכורה לסמים חסרי בית, אשר עשוי "הסכמה" כדי להצטלם באופן לא חוקי כחלק פורנוגרפיית ילדים פרסום כדי להרוויח קצת כסף כדי להאכיל את הרגל שלה. "

"הרשו לי להיות ברור במה שאני אומר: אני מאמין כי מבחינה רוחנית תצלום של אדם ללא קורת גג ילד מוכה לקחת עם או בלי הסכמתם לוכד חלקיק של מהות החיים שלהם הצילומים שצולמו מהם לגנוב אלמנט של נשמתם.. גניבת חלקי נשמתם לפגוע בהם במידה מסוימת. "

"כאשר צילומים כאלה נלקחים, הדבר היחיד שהצלם יכול לעשות כדי להפוך את היקום בסדר עם מה שהוא עשה הוא להציב את התמונה, דבר שאני מאמין שהוא אורגניזם חי, להקשר של צמיחה חיובית".

"הצלמים הגדולים, בין אם הם יודעים או לא, הם הצלמים אשר לקחו אלמנטים שנגנבו החיים העמידו אותם חומרים החיים להקשר שבו כוח החיים בשבי photographically כבר מעודד לקראת צמיחה חיובית".

בסופו של דבר אם אדם מאמין ביכולתו של הצילום כדי ללכוד נשמות או לא, לכבד את האמונות והתרבות של נושא הצילום צריך להיות בעל חשיבות עליונה לצלם כל.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה כתב וערך סטודנט לצילום בבית הספר מוסררה במחלקה ללימודי צילום

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.