אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מחפשים טיול מאורגן לאלסקה?

בשנים האחרונות ניתן להבחין ביותר ויותר ישראלים המחפשים אחר טיול מאורגן לאלסקה. אלסקה הינה מדינה השוכנת בארצות הברית ונחשבת לגדולה ביותר מבחינת שטחה וכמו כן, לצפונית ביותר. היא ממוקמת בקצה הצפון-מערבי של אמריקה, קרובה לחלק הצפון- מערבי של קנדה.

מידע על אלסקה

עיר הבירה של אלסקה הינה ג'ונו והשם "אלסקה" נגזר ממילה אלאוטית שמשמעותה הינה "ארץ גדולה". טיול מאורגן לאלסקה יכול להיות טיול מעניין במיוחד, שהרי מדובר במדינה משופעת בנופים מושלמים, בייחוד בגלל שהיא נוגעת באסיה ומצליחה לחלוק עם סיביר חלק משרשרת האיים האליאוטים.

אלסקה נחשבת למקום מעניין מבחינה פוליטית וסופגת עימותים רבים בין חובבי טבע לבין חברות מסחריות ותעשייתיות, בין מחפשי הרפתקאות לבין אנשים שכל פועלם הוא להגן ולשמור על הטבע המדהים שלה כמו שהוא. מסלולי הטיול באלסקה הינם ייחודיים ומשולבים: טיולים רגליים בשמורות הטבע השונות וכמו כן בערים המרכזיות, לצד שייט ותצפיות אל מקומות אליהם לא ניתן להגיע ברגל.

חלוקה לאזורים

מדינת אלסקה מחולקת למספר אזורי משנה:


אודות מחבר המאמר

Servula היא פלטפורמה ייחודית למקדמי אתרים, דרכה ניתן לקנות שירותים איכותיים שמתבצעים ידנית על ידי פרילנסרים. אנחנו כותבים תוכן איכותי, מפיצים אותו באתרי מאמרים ולבסוף מחזקים אותו עם סימניות חברתיות (וזו רק דוגמא לשירות אחד).

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.