אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אומנות הפיתוי- איך בכלל זה עובד

על אומנות הפיתוי, התחלות, ומה שביניהם

 כל אחד מאיתנו מחפש את החצי השני שלו. זה טבעו של היקום, וכך היו פני הדברים מאז ומעולם. חלק מאיתנו מעוניינים ברומן סוער ותו לא, אחרים חולמים על זוגיות רומנטית, ופסיעה יד ביד על החוף, מול השקיעה. לאחרים פשוט נמאס להיות לבד.לא חשובה הסיבה, חשוב רק שנצליח להגשים את המאוויים שלנו,גם הכמוסים ביותר, ונלמד את הדרכים הנכונות לעשות זאת. 

על אומנות הפיתוי וטכניקות חיזור

שפת חיזור, היא שפה לכל דבר. יש לה משמעויות, פרשנויות, דרכי התמודדות והיא אפילו אוניברסלית. אם רק תדעו לזהות את השימושים הנעשים בשפה הזו, הדרך תהיה קלה בהרבה. תנועות הגוף, בטחון עצמי, מבטים ישירים, לחיצת יד איתנה ועוד, הם רק חלק מהשפה הזו, הבונה מתח מיני, היוצרת דיאלוג, המקרבת בין לבבות. ואם תדעו לקרוא את מי שמולכם נכונה, התהליך יהיה קל בהרבה, ולא רק שיהיה קל, הוא גם יהיה אפקטיבי יותר.ניתן ללמוד את סודות הפיתוי באמצעים שונים, הם מקריאת ספרות בנושא, באינטרנט או ספרות מודפסת, הן באמצעות סדנאות, הממוקדות כל כולן לנתב אתכם לכיוונים הנכונים, ובעיקר לאחר החלטה שלכם להתחייב לתהליך, לעצמכם, ולאזור אומץ להתחיל עם בחורות, תוך כדי תרגול של ממש.

לאחר שתרכשו את הכלים והמיומנויות ולאחר שתתרגלו כמה וכמה פעמים דרכי חיזור שונות, עד שתמצאו את זו המנצחת עבורכם, תגלו להפתעתכם כי לא רק שהשיטה עובדת, אלא היא קלה בהרבה ממה שדמיינתם קודם לכן. תגלו כי כל מקום הוא כר להיכרויות, בין אם המדובר הוא בהיכרויות במועדון, היכרויות בפייסבוק, בתחנת הרכבת, או במסעדה. זה פשוט קורה.

שיעורי בית

נסיים בכמה טיפים, שיסייעו לכם לתרגל את הגישה לבחורה, ולבנות לעצמכם דרכים מגוונות של אומנות הפיתוי, כפי שאתם רואים אותה, ושעובדת עבורכם. חשוב להדגיש, כי התרגול נועד קודם כל עבורכם, ושיגרום לכם להרגיש בנוח עם עצמכם, לחסל את הפחדים, ולהיות ממוקדים, לא במבוכה, לוקחים הכל ברוח טובה, גם דחיות, וחושבים חיובי לאורך כל הדרך:

 -          חייכו, והרבה. לא רק לבחורות, אלא גם לעצמכם.

-          היו אמיתיים. אמרו לבחורה את הדבר הראשון שעולה לכם בראש, ולא משפט ששיננתם אותו חודשיים קודם לכן, ואולי בכלל לא מתאים לסיטואציה.

-          החמיאו לנשים. הן אוהבות את זה. עשו זאת עם כוונה.

-          ברכו לשלום כל בחורה שתראו, ובכל מצב. מעבר לכך שהדבר עובד, וגם ירגיש לכם יותר  ויותר טבעי, הוא גם יכול לגרור אחריו תגובות מפתיעות          לטובה.

 

 

 

 

 


אודות מחבר המאמר

mysod - סודות הפיתוי , אומנות הפיתוי 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.